7. rész (+18)

24.5K 326 4
                                    

Ben magába volt zuhanva piszkosul. Elmesélte, hogy a barátnője megcsalta. Ráadásul Ben egyik haverjával. Nagyon ki volt bukva, nehezen tudtam lenyugtatni.
- Nem érdemes miatta bánkódnod. Egy kis ribi, ha ezt tette veled.- vigasztatam
- De én szerettem őt!- sóhajtott sírva
- Találsz jobbat...- simogattam meg a hátát
- Ennyi, leszarom a kapcsolatokat!!! Mostantól én is csak megbaszom a lányokat és nem keresem utána őket.- mondta mérgesen Ben
- Ugyan! Te nem lennél ilyenre képes...- mondtam fejrázva
- Sajnos igazad van...- túrt idegesen a hajába

Miután átbeszéltük a dolgokat, elköszöntünk egymástól és a koli felé vettem az irányt. A koli épületének lépcsőjére leültem cigizni és csukott szemekkel próbáltam relaxálni.
Tele volt a fejem mindennel: Ben baja, Hunter, Adam. Baszki , mindjárt megőrülök!
Kinyitottam a szemem, hogy elnyomhassam a csikket. De amint kinyitottam a szemem kiesett a cigi a kezemből. Adam sétált felém csábító mosollyal.
- Szia cica!- köszönt
- Hello!- köszöntem miután észbekaptam
A csikket elnyomtam majd hátradőltem a lépcsőn megtámaszkodva.
- Mi a helyzet?- ült le mellém Adam
- Semmi. Zajlik az élet.- rántottam meg a vállam
- Hmmm. Nagyon jól nézel ki...- simított végig a combomon. Majd egy tincset hátrasimított és a nyakamat kezdte csókokkal beborítani. Lehunytam a szemem, élveztem amit csinált.
A keze a combom belsejénél járt, majd a nadrágon keresztül ujjaival a puncimat kezdte simogatni.
- Menjünk fel valahová...- suttogta lázasan
- Oké...- válaszoltam lehunyt szemmel.
Adam felpattant és engem is felsegített.

Felmentünk , szerencsére Lucy nem volt bent. Az ajtót bezártam, megfordultam és Adam szemeibe néztem. Neki estem az ajkainak. Utána ő levette a pólóját, meg a nadrágját. Én is levetkőztem teljesen pucérra.
- Babám! Van itt valami szopatlan...- mutatott a boxerére.
Elé térdeltem, lehúztam a boxerét és ágaskodó farkával találtam szemben magamat. Végignyaltam hosszát majd a számba vettem és keményen szopni kezdtem.
Adam lihegett, nyögött majd a hajamba markolt és gyorsabban kezdte mozgatni a fejem
- Gyerünk bébi, szopjál!- lihegete
Felnéztem rá, miközben csináltam, erre ő ajkaiba harapott
- Uhhh, imádlak!- nyögte
Majd ezután éreztem sós nedvét a számban.
- Hű, babám. Olyan vagy,mint egy porszívó! Kurvajó volt!- mosolygott rám elégedetten
Lenyeltem nedvét, majd megtöröltem a számat
- Na és velem mi lesz? - vágtam ártatlan arcot
- Ooooh, ne aggódj. Máris megbaszlak...- kacsintott
Elővett egy gumit a pénztárcájából, felgörgette a farkára, majd lerángatta rólam a fehérneműt.
- Gyerünk, menj az ágyra, négykézláb! Hátulról duglak meg.- utasított
Tettem amit mondtott. Éreztem, hogy besüppedt az ágy mögöttem, majd Adam a fenekemre csapott. Ujjait éreztem becsusszanni, ki-be mozgatta azokat, amit én jólesó nyögésekkel jutalmaztam.
Hirtelen abbahagyta, de mire megkérdeztem volna, hogy mit csinál, már éreztem, ahogy belémnyomta a farkát.
- Ahhhh...- nyögtem fel, ahogy egyben megtöltött teljes hosszával.
Adam nem teketóriázott. Keményen dugni kezdett, én a lepedőt markolva, sikítottam, nyögtem, mire ő a hajamat összefogta, megmarkolta és a kezébe fogta közben úgy baszott hátulról. Az orgazmus hirtelen kapott el, mire én felvisítottam, de ezzel egyidőben Adam is ordított egyet, és a melleimet megfogva, magához felhúzva lökött rajtam még párat.
- Aztakurva. Imádok veled kefélni...- nevetett majd a nyakamba csókolt s kihúzódott belőlem.
- Én is veled, te szexkazán.- kuncogtam
Eldőltem nyújtózva az ágyon, Adam pedig ahelyett, hogy mellém feküdt volna, a lábaim közé hasalt, térdeimet felhúzta
- Mit művelsz?- kérdeztem
- Kinyallak.- közölte
- Hmmm, rajta
Nyelvével fürgén izgatni kezdett, bejáratomba is bedugta. A hajàba túrtam.
- Ahhh, Adam... mééég!- nyögtem halkan
Szorgalmasan nyalt, sőt két ujját belém is vezette és közben nyalt tovább. Hátam ívbe feszült az élvezettől.
Lebegésemet kopogás szakította meg. Adam abbahagyta és kérdőn rámnézett. Megrántottam a vállam.
- Tudnánk beszélni? Én vagyok az!- hallottam meg Hunter hangját az ajtó túloldaláról.

Baszki!!!! Újra döngettek az ajtón kétszer.
Úgy döntöttem nem felelek, ehelyett Adam fejét a hajánál fogva a puncimhoz irányítottam, ő elmosolyodott és nyalni kezdett újra, két ujját is újra munkába állította és másik kezével egyik mellemet kezdte markolászni.
- Ahhhh....- nyögtem fel sikítva, az orgazmus kapuján belépve. Ekkor hallottam ahogy, feltehetően Hunter, belerúg egy hatalmasat az ajtóba.
Adam feltápászkodott és mellém feküdt.
- Nagyon finom vagy.- vigyorgott- Ki volt ez a bunkó?- komolyodott el
- Passz. Szerintem a szomszéd, bár nem biztos.- hazudtam
- Hmmm...- bólintott Adam

Egy kicsit feküdtünk még az ágyon, dumáltunk, de aztán Adam mondta, hogy mennie kell, mert még van pár zh amire készülnie kell.
Kikísértem, majd elmentem tusolni. Felöltöztem itthoni cuccba: fehér short, top, melegítő felső, papucs. Ezután, pedig erőt vettem magamon és bekopogtam Hunetrékhez.
Kinyílt az ajtó és Hunter állt ott feszülten.
- Szia!- köszöntem mintha semmi sem történt volna
- Hello.- köszönt vissza
- Miről akartál beszélni?- kérdeztem
- Ki volt nálad?- kérdezte idegesen
- Ahhoz neked semmi közöd...- sziszegtem
- Ki volt az? Ki nyúlt hozzád? Ki kefélt meg? Hm?!- követelte
- Az az én dolgom!- toppantottam mérgesen
- Tudni akarom!- folytatta
- Hunter! Inkább azt mondd meg, mit akartál!
- Ahhh..- túrt idegesen a hajába- Gyönyörűm. - lépett felém és megsimította az arcomat
Nagyot nyeltem.
- Nem tudlak kiverni a fejemből!- suttogta és arcomhoz közeledett- Annyira szép vagy... és annyira vonzol magadhoz...- suttogta lázasan
- Hunter...- kezdtem halkan de ő félbeszakított.
Szenvedélyesen megcsókolt, és közben magához ölelt mindkét karjával szorosan. A hasamban pillangókat éreztem, a térdeim elgyengültek. Még sosem éreztem ilyet. Olyan jó volt, szinkronban voltunk teljesen.
Miután elváltak ajkaink, mindketten lihegtünk.
- Annyira puhák az ajkaid, egész álló nap csak csókolgatnám...- lihegte
- Hunter ...- kezdtem
- Csőőő!- köszönt a folyosón sétáló Jack.
- Szia! -intettem neki
- Szevasz...- sóhajtott
- Öhm, majd beszélünk. Nekem most mennem kell.- intettem és a szobámba siettem
Szédültem ettől a sokmindentől. Átöltöztem és kimentem a közeli kávézóba.
Olivert és Bent is felhívtam, hogy jöjjenek, mert beszélnem kell velük. Ők pedig ígérték, hogy sietnek.

Mi a francot csináljak?! Mit tegyek? Esküszöm megőrülök....

Minden, ami beleférWhere stories live. Discover now