- Biztos vagy te ebben?- kérdezte halkan Ben a koli épületének árnyékában bújkálva
- Igen!- vágtam rá határozottan
Mindenképpen ki akartam deríteni Hunter titkát, s ha ehhez az kellett hogy kövessem az éj leple alatt, akkor úgy tettem.Este 10 után pár perccel végre kilépett Hunter a kolesz épületének ajtaján és gyalogosan indult el. Mi pedig óvatosan követtük, megfelelő távolságból.
Kb 20 perc séta után egy elhagyatott, régi raktárépületnél lyukadtunk ki. Hunter egy kicsi ajtón bement.
- Most mi a francot csináljunk?!- kérdezte feszülten Ben
Idegesen körbenéztem, de csak rengeteg luxusautót láttam leparkolva az épület körül.
- Menjünk be! De ne ugyanazon az ajtón, nem akarok lebukni!- suttogtam majd bementünk egy másik ajtón.
Kívülről is hallottam már a kiabálást meg a zenét, de amint beléptünk, sokkal hangossabbá vált.
Nagy csodálkozásunk közben hirtelen két kigyúrt magas fickó állta utunkat.
- 20 dollár fejenként.- mondta az egyik
- Micsoda?- kérdeztük Bennel egyszerre
- Ha megakarjátok nézni a mai műsort, ennyi a belépő. Vagy akár el is húzhattok..- tette karba a kezét jelentőségteljesen a másik
Bennel összenéztünk, majd fizettünk, s erre beengedtek a raktár bentebbi részébe.Óriási volt a tömeg. Rengeteg rosszarcú, már ránézésre fejenként 25 év letöltendőt érdemlő kinézettel rendelkező alakok ültek/álltak/sétálgattak.
- Merre menjünk?
- Nem tom. Meg akarom találni Huntert.- suttogtam a fülébeEkkor elcsendesült a zene és egy hangos gongszó jelezte valami kezdetét.
A tömeg felordított örömében és tapsolni, fütyülni kezdtek.
Elsötétült a raktár és csak akkor szúrtam ki, hogy mit is áll a tömeg körbe:
Egy box ringet. Csak az volt már kivilágítva.
Felcsendült a zene és furcsa módon rémület fogott el...
- Hölgyeim ééés uraiiim!- mondta egy mély hang, majd fellépett egy öltönyös férfi, mikrofonnal a kezébe a ringbe- A mai esti mérkőzésen Pablo Rodrigez alias a Szikla - ekkor fellépett a ringbe egy izmos, széles vállú, hatalmas, félmeztelen csupán egy szabadidő nadrágot viselő férfi és intett egyet a tömegnek, erre a tömeg ujjongni kezdett és hatalmas tapssal köszöntötték az ijesztő férfit, de a műsorvezető csendre intette őket és folytatta- tehát ő küzd meg Hunter Sullivannel alias a Kölyök.
Megfagyott a vér az ereimben. Ijedten Benre néztem és a saját meglepettségemet véltem felfedezni az arcán.Hunter magabiztosan fellépett a ringbe, ő is félmeztelen volt, és sztoikus nyugalom tükröződött az arcán. Intett a tömegnek, erre tapsolni és kiabálni kezdtek, néhányan gúnyosan fütyülni
- Megdöglesz öcsi!- ordította be valaki HunternekRettenetes félelem járta át a testem a felismerés társaságában.
" Szóval ezért volt monokli a szeme alatt, meg ezért ismerte azokat az alakokat, akik egy rakás pénzt adtak neki... Hunter pénzért verekszik."
Nagyot nyeltem és kezdtem bepánikolni. "Egy ilyen hatalmas állat ellen nincs esélye!"
"De miért titkolózott ennyire? Szégyelli? Vagy csak nem akrja hogy tudja bárki??"A műsorvezető ismét rákezdte: Miután már önök korábban megtették tétjeiket, el is kezdjük rögtön a mérkőzést.
"Ez a sok barom állat ezért jött hogy fogadjanak és végignézzék ahogy ők ketten szétverik egymást?! Betegek ezek!!! Nem elég nekik a tippmix meg a foci?! Hihetetlen!"
Borzasztóan aggódtam Hunterért.
Az elején kb csak kerülgették egymást, mintha fel akarták volna mérni hogy mire számítsanak a másiktól. Aztán a Szikla keze lendült de Hunter fürgén kitért. Majd Hunter támadott de a Szikla épp időben hajolt el.Pattanásig feszültek az idegszálaim.
Pofonok és ökölcsapások követték egymást. Minden ütést amit Hunter kapott szinte nekem is fájt. Borzasztó érzés volt látni, ahogy megverték.
Hunter már-már a földre került. A Szikla mosolyogni kezdett, mint aki már érzi a győzelme ízét.
De ekkor olyasmi történt, ami mindenkit meglepett...Halihó!
Mit szóltok? Vajon mi lesz a mérkőzés folytatása?🤭😱
YOU ARE READING
Minden, ami belefér
RomanceStephanie egyetemi hallgató. Magabiztos, igazi belevaló csaj. Az élete viszont a feje tetejére áll, amikor új lakó költözik a kollégiumba, a szomszéd szobába... Minden jog fenntartva! Előfordulhat trágárság, +18-as jelenetek!