Bölüm 1|Yapamam!

20.7K 677 913
                                    

!!!! [Kitap da "Yarın" kelimesi bilerek "Yağrın" Olarak yazılmıştır.] !!!

22.02.2019...

Günümüz...

"Soyeon beni dinler misin?"

Başımı hızla sağ sola salladım ve gitmek için hamle yaptım.Omuzlarımdan tutup beni engellesede direndim.Gitmek istiyordum.Onu görmek istemiyordum neden anlamıyordu??

"Hayır dinlemeyeceğim.Gitmek istiyorum.Seni görmek istemiyorum!!"

"Hayır gidemezsin!Beni dinlemeden gidemezsin!"

Direnmeyi bırakıp gözlerine baktım.Göz yaşlarımdan net göremesem de koyulaşmıştı gözleri.
Omuzlarımdaki ellerini yanaklarıma götürüp gözlerimin altını sildi.

"Ağlama lütfen.Ağlama ne olursun...Seni böyle görmekten nefret ediyorum lütfen yapma"

Hiddetle yanaklarımdaki ellerinden kurtuldum ve omuzlarından ittim onu.Benden iyice uzaklaşmıştı.

"Ne diyorsun sen ya?!Ben ağlamayıp ne yapayım ha?Sen söylesene?!"

Ben derin derin nefes alırken bana yakalaştı ve konuşmaya başladı.

"Beni dinle.Beni dinlemek zorundasın!"

"Ben seni dinlemek zorunda falan değilim!!!Gitmek istiyorum ve mümkünse seni bir daha görmek is-te-mi-yo-rum!!"

Bu sefer sinirlenen o olmuştu ve hırsla bana daha çok yaklaşıp burnumun dibinde durdu.Bana değen tek şey burnundan verdiği nefesiydi ve şu an cidden çok tehlikeli görünüyordu.

"Dediklerinin imkansız olduğunun farkındasındır umarım!?Pişman olacağın şeyler söyleme."

Hah!Şuna bak.Burada haklı olan kişi bendim.Sinirlenmesi gereken,bağırması gereken kişi de bendim ve o şu an benim rolümü mü çalıyordu?

Kendimden emin bir şekilde dikleştim ve konuşmaya başladım.

"Öyle mi?Ne yapmamı bekliyorsun peki?Hım?Hayatımda tek değer verdiğim insanın,deli gibi aşık olduğum adamın doğmamış bebeği olduğunu öğrenince ne yapmam gerekiyor?Söyler misin?Hiçbir şey olamamış gibi mi yapmalıyım?Tamam sadece bir orospunun söylediği sözlerle buna inanmam ama bana sözle değil DNA testi sonucuyla gelmesine de inanmamamı beklemiyordun sanırım?"

Bakışları yumuşamıştı ama hala kararlıydı.En azından az önceki gibi değildi.

Konuşmayıp direk bana bakmaya devam ettiğinde duvarla arasından kurtuldum ve aramıza mesafe koyup sesimi yükselttim.

"Söylesene ne yapayım?!Bir çocuğun var Yoongi!Tanrı aşkına çocuğun var!Ve o çocuğun annesi ben değilim başka bir kadın!Ben bunu öğrendiğimde nasıldım biliyor musun sen!?Hala aynıyım.Lanet olsun canım yanıyor benim!Bunun ne demek olduğunu biliyor musun?!Ölüyorum ya."

Sözümü kesmeden beni dinlerken sustum.Bağırdığım için nefes nefeseydim.Bana bakmayı kesmeden direk gözlerime bakıyordu ve ben onun bu halini seviyordum o da biliyordu.Bana böyle kesintisiz bakması hoşuma gidiyordu ve tam da şu an onu yapıyordu.

Snowman? | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin