|Yoongi'den...|
Odaya girdiğimde etrafta görünmüyordu.Banyodan ses gelince banyoda olduğunu anlayarak dolabıma ilerledim.
Kendime siyah bir takım seçerek merdivenlere ilerledim ve aşağıdaki banyoya girdim.
Güzel bir duş aldıkdan sonra gömleğimi,pantolonumu ve ardından da ceketimi giyerek lavabodan çıktım.
Odaya girdiğimde Soyeon makyaj masasında oturuyordu.Ona kısa bir bakış atıp tekrar dolaba ilerledim.Siyah kıravatımı aldım ve aynanın karşısına geçtim.
Kravatımı bağlamaya çalışıyorum ama boşunayadı.Kravatımı bağlayamazdım ki ben.Bir aydır işe gitmediğim için uğraşmamıştım çünkü her zaman Soyeon bağlardı.
"Ah lanet olsun!"
Kısık bir sesle kendi kendime mırıldandığım an birden elimdeki kıravatı kavrayıp kendine çekmesiyle beraber ona dönmem bir olmuştu.
Aramızdaki mesafe bir ay içinde ilk defa bu kadar azken boynumdaki kıravatı bağlamaya koyuldu.Bakışlarımdaki şaşkınlığı gizlemeye çalışarak ona bakarken burnuma dolan kokusu ile gözlerimi kapatmadan duramamıştım.
Gözlerimi açmaya kendimi zorladım ve tekrar baktım ona.Kokusunu uzun zamandır alamıyordum.Gece yatarken de pek yakınımda olmuyordu.
Kıravatı bağlamayı bitirdiğinde bakışları bana döndü.Ben zaten ona baktığım için bakışları anında benimkileri bulmuştu.
Bu gün neden böyle davranıyordu bilmiyorum.Kendini toparlaması için ona pek bulaşmamıştım ama buna alıştığım için bu gün yaptığına şaşırıyordum.
"Yoongi."
"Efendim?"
"Özür dilerim."
Kaşlarımı hafifçe çattım.Ne için özür diliyordu ki?
"Seni görmemezlikten geldiğim için özür dilerim Yoongi.Sadece...Ah sadece kendimi toparlamaya ihtiyacım vardı.Ne kadar toparlandığımı bilmiyorum hala bir şeylere ihtiyacım var ama bu zaman bana iyi geldi sanırım.Her ne kadar seni görmemezlikten gelsem de evde,yanımda olduğunu biliyordum ve bu beni iyi hissettiriyordu."
Sustu ve derin bir nefes aldı.Söyledikledi beni gerçekten mutlu etmişti sanırım...sanırım bir konuşmaya ihtiyacım vardı.
"Bensiz yaptığın yemekler,erken uyanıp masada yazmaya başladığımda saatlerce beni izlemen,yemekten sonra balkona oturduğumda arkamda beni izlemen...hepsini biliyorum.Bunu şimdi söylüyorum çünkü bu olayı daha fazla uzatmak istemiyorum."
Gülümsememi serbes bırakıp elimi yanağına götürdüm.Ona dokunabilmek bile bana güç veriyordu.
Tam konuşacakken devam etti.
"...ve teşekkür ederim.Seni görmezden gelmeme rağmen gitmediğin için..."
Eğildim ve anlına bir öpücük kondurdum.
"Güzelim toparlanmaya ihtiyacın olduğunu biliyorum.Beni görmezden gelsen bile sorun değil seni anlıyorum."
Gülümesedi.Gülümsemesiyle beraber yanağına düşen yaşla berber başparmağımda gözlerinin altını sildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfiction"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...