Bölüm 24 | Ömrü(M)

4.3K 224 112
                                    

...

1 hafta sonra...

Lanet olsun!Lanet olsun!

Ağlamaktan bir hal olmuştum.Neden ağladığımı da bilmiyordum.Regl de değildim ki.

Aslında neden ağladığımı biliyordum ama bu kadar çok ağlamam saçmaydı.Saçma olduğunu bile bile ağlıyordum.

Bir hafta içinde aklıma gelen olaylar canımı fazla sıkıyordu.Nora'nın yaptıkları ve düştüğümüz durum...

Ah!Lanet olsun!

Hıçkırdım.Ağlamayı sevmiyordum.

Ama kendimi de tutamıyordum ki!

"Sevgilim..."

Lanet!Yoongi geliyordu.

"Sevgilim o kadar yoruldum ki...Sana ihtiyacım var şu an ger-.Bir dakika sen ağlıyor musun?"

Gözlerimi aceleyle sildim ama çoktan fark etmişti.Adımları hızlandı ve yanıma oturup bana döndü.Kollarımdan tutup beni kendine çevirdi ve ellerini yanaklarıma dayadı.

"Güzelim ne oldu?..."

●●●

|Yoongi'den|

"Güzelim ne oldu?"

Bir elini yanağıma yerleştirip ıslaklığı sildiğinde gülümsedim.
"Önemli bir şey değil ya,boş ver."

"Nasıl boş ver.Ağlamışsın işte.Söylesene."

Omuzlarımı düşürdüm.Öğrenmeden rahat bırakmazdı ki.

Hayır saçmaydı da yani...

"Ya bu aralar fazla duygusalım.Özel bir şeyi yok.Yaşadıklarımız falan...Saçma bir şey ama nedense tutamıyorum kendimi."

Elimle yanaklarımı sildim ve gülümsedim.Fazla uzatmasını istemiyordum

Omuzlarını düşürdü ve beni kendine çekip sarıldı.Kollarım anında boynuna dolanırken gözlerim yine taşmıştı.

"Saçma falan değil.Eğer ağlıyorsan saçma değildir."

Gözlerimi kapattığım an akan yaşlarım onun tişörtünü ıslatmıştı.Elini saçlarımda hissettim bu sefer ve derin bir nefes aldım.

"Üzüldüğünü biliyorum.Ama sadece biraz daha sabret.Her şey geçecek..."

"Geçecek değil mi?Eskisi gibi olacak?"

Bedenimi daha fazla sıktı ve başını salladı

"Evet geçecek tabii ki ve ben senin her zaman yanında olacağım."

Geri çekildim ve gülümsedim.Yanağına bir öpücük kondururdum.

"Ben de senin yanındayım.Her zaman..."

~

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Snowman? | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin