●●●
Bilgisayarın başında kaç saattir duruyordum bilmiyordum.Bir yazar olarak başladığım kitabı bitirmeden rahat edemiyordum.
Boynum ağrıyordu.Sandalyede oturmaktan popom uyuşmuştu.
Masanın üzerindeki çikolatalı sütü aldım ve son yudumunu da bitirdim.Bardağı tekrar masaya koyup arkaya yaslandım ve kendimi salıp gözlerimi kapattım.
Omzumdan boynuma sarılan kollar ile gülümsedim.Yanğıma değen dudaklarının ardından gözlerimi açtım ve başımı ona çevirdim.
"Günaydın sevgilim."
Gülümseyerek dudaklarını üst dudağıma bastırdı cevap vermeden.Hareket etmeden uzunca bekledi ve sonrasında geri çekilip gülümsedi.
"Günaydın güzelim.Yine dudağına bulaştırmıssın."
Gülümsememi büyüttüm.
"Hep oluyor.Elimde değil."
Omuz silkip gözlerimi yüzünde gezdirdim.Yeni kalkmıştı.Saçları dağılmıştı fazlasıyla.Anlından yanağına uzanan yastık izi vardı.Gözleri yarı açıktınO kadar sevimli görünüyordu ki.Ayrıca çok da çekici görünüyordu.Ikisi nasıl aynı anda oluyordu onu da hiç bilmiyorum.
Elimi dağınık saçlarına götürüp daha da karıştırdım.
"Hadi kalk kahvaltı yapalım."
Başımı salladım.Elimi tuttuğumda sandalyeden kalkıp peşine takıldım.Odadan çıkıp merdivenlere ilerlediğimizde elini belime koyup bana daha çok yaklaşmıştı.
Mutfağa girip her gün olduğu gibi güzelce kahvaltıyı hazırlayıp ardından yedik.
Masayı toplarken konuşmamıza devam ediyorduk.
"Bu gün alışverişe gidelim mi?"
Sorduğum soruyla bakışları beni buldu.
"Alışveriş?"
"Hımm...He Ran aradı dün.Hoseok ile beraber gideceklermiş bana da sordu."
Biraz düşündükten sonra gülümsedi ve başını salladı.
"Olur tamam.Şirkette birkaç işim var.Siz He Ran ile gidersiniz o zaman.Işim bitince Hoseok ile geliriz AVM de buluşuruz olur mu?"
Gülümsedim ve son tabağı da durulayıp ona döndüm.Yanağına bir öpücük bırakıp başımı salladım.
"Tamamdır.O zaman ben hazırlanıyorum."
Arkamı dönüp mutfaktan çıkacakken seslenmesiyle tekrar ona döndüm.
"Gel buraya.Yanaktan bir öpücükle kaçamazsın!"
Azarlar gibi çıka sesiyke kıkırdadım.Ona yaklaşıp beklemeden dudaklarımızı birleştirdiğimde gülümsediğini fark etmiştim.
Dudaklarımı araladığımda hızla alt dudağımı dudaklarıyla kavrayıp hızlanmıştı.Cidden öp öp doyamayacak gibi hissediyordum.Yok hissetmiyordum öyleydi zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfiction"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...