Bölüm 28 | Heyecan..?

3.1K 202 49
                                    

Gelinliğimi üzerime yavaşça giyip eteğinin fermuarını çektikten sonra aynanın önüne geçtim.Saçlarımı hafif dalgalandırarak sarmış ve Yoonginin eskiden aldığı kar tenesi olan tokayı tutuşturmuştum.

Hayatımda bu kadar heyecanlandığımı bilmiyordum.Birazdan evlenecektim.Buna hala inanmakta güçlük çekiyordum ama öyleydi.

Kapının açılması ile bakışlarımı kapıya çevirdim ve gülümsedim.

"Soyeon bu be hal?Peri gibi olmuşsun!"

HeRan'ın abartılı bir şekilde içeri girmesiyle gülümsememi büyüttüm.

"Abartma HeRan."

"Saçmalama abartmıyorum,çok güzel olmuşsun!"

"Teşekkür ederim."

Aynaya dönüp kendime tekrar baktım.Heyacanımı bir türlü yenemiyordum.

"Var mı heyecan?"

Sorusu ile başımı anında sallamış ve tekrar ona dönmüştüm.

"Kızım ne yapacağım ben?Kalbim öyle hızlı ki ayakta duracak gücüm kalmadı neredeyse!"

Gülümseyerek yanıma yaklaştı ve ellerini ellerimin üzerine yerleştirip sıktı.Gülümseyerek bana bakarken gözleri parıldıyordu.

"Sakin ol tamam mı?Her şey çok güzel olacak."

"Söylemesi kolay!Seni de göreceğim ben.O zaman da ben elini tutup böyle diyeceğim."

Söylediğime kahkaha atarak güldüğünde ben de gülmüştüm.Başını salladı ve ellerimi bıraktı.

"Tamam peki o zaman bir gelsin de aynısını yaparsın."

Gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalıştım.Sakinleşemezsem sakarlığım tutacaktı ve her şey berbat olacaktı.O yüzden sakin kalmam gerekiyordu.

Kapının vurulması ile gözlerimi tekrar açmış ve kapıdan başını uzatan bedenini görmüştüm.

Bakışları kısa süreliğine HeRan'a kaydı.HeRan anlamış olacak ki başını sallayıp gülümsedi ve kapıya ilerleyip odadan çıktı.

Yoongi kapıyı kapatıp bana yavaşça yaklaşırken üzerimde gözlerini gezdirmişti.Sonunda önümde durup ellerimi tuttu.

"Çok güzelsin Soyeon ve bu beni deli ediyor."

Gülümsedim hafifçe, bu iltifatlarını ilk aldığımda utanır,yanaklarım kıpkırmızı olurdu.Zamanla alışmış ve tam tamına on sekiz yıl olmuştu.

"Sakarlığım tutmasa iyi.Bu heyecanla ne diyeceğimi bilemezsem yandın!"

Hafifçe sırıtarak beni kendine çektiğinde kollarını boynuna dolamıştım.Onun kolları da belime dolanırken sarılmamızın heyecanımı yenmesi için dua ediyordum.

"Her şey güzel olacak bebeğim.Sakin ol lütfen."

Gözlerimi kapatıp sakinleşmek adına derin bir nefes aldım ama amacım muhteşem kokusunu ciğerlerime doldurmaktı.

Geri çekilip yüzüme baktı ve alnıma bir öpücük kondurdu.

"Şimdilik bununla idare edebilirim sanırım."

Söyledikleri kıkırdamama sebep olurken kapının açılması ve bizim sıramızın geldiğini söylen görevlinin girmesi ile daha da heyecanlanmıştım.

Yoongi kadını gönderip elimi tutmuştu.

"Birkaç dakika sonra,tahminen bir yirmi dakika sonra,evlenmiş olacağız.Hazır mısın?"

Gözlerimi gözlerinden ayırmadan derin bir nefes aldım.

"Sağ ol evlendiğimizi bilmiyordum(!)Senin sayende daha da heyecanlandım."

Mızmız bir şekilde konuşmamla kahkaha atıp yanağıma bir öpücük kondurdu ve elimi kavrayan elini sıkılaştırıp kapıyı açtı.

Hızlı adımlarla ilerlerken koridorun sonundaki dönemeçten döndük.

İlerde gördüğüm masa nefesimi tutmama sebep oldu.

Heyecan tüm bedenimi sararken bundan sonrasının nasıl geçtiğini hatırlamıyordum.

~~~~~

"Soyeon acele eder misin?Geç kalıyoruz."

Telefonumu alarak merdivenlerden indiğimde kapıda beni bekediğini gördüm.
Ona yaklaşırken konuştum.

"Tamam geliyorum!"

Evden çıkıp kapıyı kilitledik ve arabaya doğru ilerledik.

Kemerimi takarken arabayı çalıştırmış ve gaza basmıştı.

"Hazır mısın bir haftalık balayına?"

Gülümsedim ve başımı salladım.

"Hazırım tabii ki!"

O da gülümseyip tekrar önüne döndüğünde ben de önüme dönüp yolu izlemeye başladım.

~~~~

Gece on gibi vardığımız otelde odamıza ilerlerken koluna girmiş ve ağırlığımın hepsini vermesem de birazını ona vermiş öyle ilerliyordum.Ciddi anlamda yorulmuştum ve bir an önce ona sarılıp uyumak istiyordum.

Odanın kapısını kartla açtı ve elini belime sarıp beni de içeri soktu.

İçeri girip yatağın ucuna oturduğumda o da yanıma oturup omuzlarını düşürdü.

Başımı omzuna dayayıp gözlerimi kapattım.Uyku öyle bastırmıştı ki şu burada uyuyabilirdim.

"Hadi kalk ve üzerini değiştir.Gözlerin kapandı kapanacak."

Başımı sallayıp başımı omzundan kaldırdım ve valize ilerledim.Pijamalarımı hızla alıp banyoya girdim ve üzerimi değiştirdim.

Banyodan çıktığımda o da üzerini değiştirmişti.Adımlarımı hızlandırdım ve kendimi yatağa bıraktım.

Hiç vakit kaybetmeden yanıma gelmiş ve kollarını belime dolayıp beni kendine çekmişti.Burnunu boynuma gömerken mırıldandı.

"Yoruldun bu gün değil mi?"

Onu mırıldanarak onayladığımda boynuma bir öpücük kondurdu.

"İyi geceler karıcım."

Söylediği son kelime ile kocaman sırıtmış ve kollarımı belimdeki kollarına sarmıştım.

"Sana da iyi geceler kocacım "

Snowman? | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin