Özel Bölüm | Durmayan Gözyaşları

2.6K 188 77
                                    

(...)

Odaya girdiğimde gelen mesajla berber telefonumu çantamdan çıkardım

Yoongi:Soyeon ,arka bahçedeyim.Sana söylediğim dosyayı getirir misin?

Yoongi genelde evde çalışmayı severdi.Eve iş getirmezdi ben çalışmadığım için ama bazen evde çalışmayı seçiyordu.

Bizim genelde birkaç saatimiz vardı.Ben kitap yazarken o işiyle ilgilenirdi.Tabii ayrı ayrı gerlerde çünkü dikkatimiz dağılıyordu.

Arka bahçe büyüktü.Birbirimizi görmeyeceğimiz noktalarda çalışırdık böylece dikkatimiz dağılmazdı.

Ben genelde daha rahat olmak istediğim için arka bahçedeki minderleri tercih ederdim.O arkadaki çardakta otururdu.

Gerçi ben onu görüyordum ama...

Kendisi bana ilham veriyordu ve bu yüzden yazarken onu izliyordum.

Odadaki dosyayı alarak merdivenleri indim ve ön bahçeye çıktım.

Yavaşça arka bahçeye ilerlerken elimdeki dosyayı inceliyordum.

Evin köşesini döndüğümde bakışlarımı dosyadan kaldırdım ve nerede olduğuna bakmak için etrafa bakındım.

Fakat.

Gördüklerim ile yerimde çivilenmiş,donup kalmıştım.

Etraf bem beyazdı.Yukarıdan aşağıya aralıklı let ışıklar sarkıyordu ve çardağa doğru bir yol yapılmıştı.

Yaz ayında bahçeye kar yağmıştı ve ben bu gördüklerimi sindiremiyordum.

Çok güzeldi!!

Birden arkamdan belime sarılan kollarla irkilmiş ve kafamı hafifçe çevirmiştim.Yoongi'yi görünce tekrar etrafa odaklandım.

"Eveeet.Nasıl buldun?"

Sorusuyla tuttuğum nefesimi verdim ve fısıldayarak konuştum.

"Bu-burası çok güzel olmuş..."

Zar zor konuşmamla sırıtmış ve yanağıma bir öpücük kondurmuştu.

Geri çekildi ve elimi tutup benimle berber ilerlemeye başladı.

"Hadi gel."

Çardağa giden ışıklı yolda ilerlerken gözlerimi etrafta gezdirip duruyordum.

Hala şoktaydım çünkü.

Çardağa geldiğimizde masadaki özenle hazırlanmış düzeni ve yemekleri gördüğümde bakışlarımı Yoongi'ye çevirdim

"Sen bunları ne ara yaptın?Bu gün geç geleceğim demiştin.Bu günden beri hiçbir şey demedin unuttun sandım."

Gülümsedi ve yaklaşıp elini saçlarıma götürüp geriye ittirdi.

"Soyeon ilk yılımızı nasıl unuturum!Süpriz olsun diye söylemedim ve bu gün çalışmadım bile!Beni pek görmedin çünkü toplantılarda değildim,burayla ilgileniyordum."

Gözlerim dolmuştu.Kalbi,düşüncesi...O kadar güzeldi ki.Sinirliydi fazla ama düşünceliydi de.

"Yoongi ya...Ben ne diyeceğimi bilmiyorum.O kadar güzel olmuş ki burası...Sen..."

Sustum ve derin bir nefes alıp elimi yanağına götürdüm.

"...sen harika bir adamsın sevgilim...Nasıl biri olduğunu anlatamıyorum ki...Seni seviyorum Yoongi.Anlatamayacağım kadar çok seviyorum."

Elini elimin üzerine koydu ve avuç içimi öperek derin bir nefes aldı.

"Ben de seni seviyorum Soyeon.Yaz ayında kar yağdıracak kadar çok seviyorum hem de..."

Snowman? | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin