03.08.2013
Geçmiş..."Soyeon beni delirtme!"
"Ben bir şey yapmıyorum sen deliriyorsun!Hem de sebepsiz yere!"
Tek kaşını kaldırdı ve gerileyip kollarını hafifçe açtı.
"Sebepsiz yere öyle mi?Sebepsiz yere?Nesi sebepsiz yere bunun?Sana o adamla konuşma muhattap olma diyorum.Sebepsiz mi bu?"
Omuzlarımı düşürdüm ve başımı salladım.
"Sebepsiz yere tabii ki.Muhattap olma diyorsun sebebini soruyorum o adamı sevmiyorum diyorsun."
"Bu yeterli bir sebep.O adamın niyeti bas baya açık!"
Çatılan kaşlarına karşı tek kaşımı kaldırdım ve kollarımı göğüsümde birleştirip sordum.
"Neymiş niyeti?"
"Ne yani sen masum bir şekilde seninle konuşup arkadaş olacağını mı sandın?O adamın niyeti kötü Soyeon."
Gözlerimi kapatıp başımı salladım.Anlamıyordu.MinHo bana sadece iş teklifi etmişti.Bir yayınevinde çalışmam için...Yazacağım kitapları yayınlamayı teklif etmişti.Bunun altından ne gibi bir art niyet olabilirdi ki?
"Yoongi sadece iş teklifi etti farkında mısın?Amacı ne olabilir acaba?"
"Soyeon o adamın düşüncesi farklı.Sana nasıl baktığını gördüm.Yiyecek gibi bakıp dudaklarını yalıyordu.O adam tehlikeli!"
Derin bir nefes verip başımı salladım.Bu kıskançlıktan da öteye geçmişti artık.Saçmalayıp duruyordu ve bu beni cidden çok sıkıyordu.
"Yoongi delirmiş olmalısın.Cidden fazla abartıyorsun.Alttarafı kitabımı basmak için iş teklifi etti.Bu kadar büyütmene gerek yok."
Hızla bana yaklaştı ve dibime girip hırsla konuşmaya başladı.
"Abartmıyorum Soyeon.Sana o adamın asıl niyetini söyledim ve senden uzak durmanı söylüyorum.Sen de uzak duracaksın!"
Dümdüz bir suratla ona baktım.Gözleri adeta ateş saçıyordu.
Bu kadar sinirleneceğini tahmin etmemiştim.Neden boş şeylere sinirlendiğini de bilmiyordum.
Minho'nun öyle bir niyeti olduğunu düşünmüyordum.Gayet kibar bir adamdı ve iyi niyetle bana iş teklifi etmişti.
"Soyeon o adamla muhattap olmayacaksın.Ben bunu istemiyorum.O adam seni benden almaya çalışıyor ve ben buna göz göre göre izin veremem!"
"Yoongi kimsenin beni senden alacağı veya almaya çalıştığı yok!Saçma sapan konuşma!"
"Saçma sapan konuşmuyorum Soyeon!"
Artık sesini yükseltmişti.Bu kadar uzatmaya gerek var mıydı cidden?Kararımı vermiştim zaten, kabul edecektim.
"O adamla buluşup o iş teklifini-..."
Bana karşılık vereceken çalan telefonumla susmak zorunda kalmıştı.Gözlerimi gözlerinden ayırdım ve elimi cebime sokup telefonumu çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfiction"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...