|Yoongi'den|
Masanın üzerindeki bardaktan bir yudum daha aldım ve ardından ona bakmaya devam ettim.Saat gecenin on biri olmuştu.Herkes kendi halinde takılıyordu.
Soyeon üçüncü bardağını içtikten sonra sarhoş olmuştu.Kendi kendine konuşuyordu ve yalpalanıp duruyordu.
"Soyeon."
Adını seslendiğimde yarı açık gözleriyle bana döndü.
"Efendim?""Güzelim gidelim mi artık?"
"Aaaa...Neden ki?Daha yeni gelmiştik."
Başımı olumsuzca sallayıp ona yaklaştım.Ayakta zor duruyordu.Ona destek olmak için elimi beline attım ve bedenini kendime bastırdım."Hayır gitmeyeliiiiiiiim."
Kelimeleri uzata uzata konuşuyordu ama karşı da gelmiyordu.Cevap vermedim ve Hoseoka el sallayıp Soyeonu işaret ettim.Beni onayladığında çıkışa doğru ilerlemeye başlamıştım.
Sonunda mekandan çıktığımda arabaya doğru ilerledim ve cebimdeki anahtarla kilitleri açtım.Onu arabaya oturtup hemen yanındaki şoför koltuğuna oturdum ve arabayı çalıştırdım.
Yolda saçma saçma şeyler söyleyip duruyordu.Gülmeden edemiyordum
Gecenin başında beni çok fazla içememem ve sarhoş olmamam konusunda uyarmış ama kendisi sarhoş olmuştu.Onu dinleyerek yolu bittirdiğimizde arabadan inip onu da indirdim ve tekrar kolumu beline dolayıp eve ilerledim.
İçeri girip doğruca merdivenlede ilerledim.Odanın kapısını açıp yatağa ilerledim ve bedenini yatağa bıraktım.Ayakkabılarını da çıkardıktan sonra doğruldum.
Kolumdan tutup beni çekmeye başladığında duraksadım ve ona döndüm.
"Yoongi-ah!Nereye gidiyorsun?"
Elini çekmeye çalıştım ama bu sefer de iki eliyle çekmeye başlayınca dediğini yapıp yanına oturdum.
"Güzelim hadi uyu."
Üzerini örtmeye çalışmıştım ama karşı gelip yorganı ittirdi."Olmaz!Sana sözüm var benim.Hadi geeeeel."
Omuzlarımdam tutup beni çekmeye çalışmıştı.
Sarhoş olması onun suçuydu.Üç bardakla sarhoş olmuştu.Ben ondan fazla içmiştim ama gayet aklım yerindeydi.Yağrın zaten sarhoş olduğu için azarlayacaktım.Gecenin başında beni gaza getirip sonra sarhoş olmuştu!
"Bunu yağrın konuşuruz güzelim."
"Olmaz.Konuşmayalım yapalım."
Şu an cidden çok davet edici duruyordu.Kendimi tutmasam devam ederdim ama o sarhoşken yapamazdım.
"Soyeon sarhoşsun ve ben sana sen sarhoşken dokunmam."
Hızla kalkıp dolaba ilerledim ve içinden uzun kazaklarından birini aramaya başladım.
Ararken çekmecedeki gecelikleri görmemle gözlerimi kapattım.Cidden bunlar neden buradaydı?Çıldıracaktım şimdi.
Bunun hesabını sorardım ben ona!!
Çekmeceyi kapatıp kendi dolabıma yöneldim.O dolabı biraz daha ararsam kendimi tutamayacaktım.
Gömleklerimden birini çekip aldım ve tekrar yatağa ilerledim.
"Güzelim."
Kollarından tutup onu kaldırdım ve elbisenin bağlarını çözdüm.Hayatımda bu kadar zorlayıcı bir şey yapmamıştım.Lanet olsun onu o kadar çok istiyordum ki!!
Elbisenin bağlarını çözüp bacaklarına doğru indirdim ve elbiseyi tamamiyle çıkardım.Elbiseyi çıkarırken parmaklarımın tenine değmesi her seferinde beni daha çok tahrik ediyordu.
Ardından gömleğimi kollarına geçirip düğmelerini ilikledim.Mırıldanarak bir şeyler söylemişti ama anlamamıştım.
Onu yatağa geri yatırıp ayağa kalktım ve ceketimi çıkardım.Ardından gömleyimi çıkarıp ceketimle beraber koltuğa bıraktım.
Kemerimi çözüp pantolonumu da çıkardıktan sonra eşortman altımı altıma geçirip yatağa yaklaştım.
Hemen yanındaki boşlukta yerimi aldıktan sonra ona döndüm ve başımı elime yasladım ve onu izlemeye başladım.
Gözleri...kaşları...kirpikleri...dudakları...öyle biçimliydi ki...Sanki kalemle çizilmiş gibiydi.Benim gözümde mükemmelin ötesiydi.
Gözlerindeki kirpiklerinin sayısını biliyordum ben.Böyle bir detayı bildiğimi var sayarsak gözlerine nasıl baktığımı düşünemiyordum.
Siyah saçlarındaki tokayı fark ettiğimde elimi saçlarına götürdüm.Tokayı yavaşça canını yakmadan çıkarttım.
Kar tanesi.
Bu tokayı ona ben almıştım.Üzerinden birkaç yıl geçmişti.
Kar'a bayılıyordu.Küçüklüğünden beri seviyordu.Ona bağlı olarak beyaz rengini de seviyordu.
Hatta bazen benimle ,sırf beni beyaz olduğum için sevdiğini söyleyip dalga bile geçiyordu
Tokayı komidine bırakıp tekrar ona döndüm.Saat bire geliyordu ama ben hala onu izlemekle meşguldum.
Elimi saçlarına daldırdım.Siyah saçları parmaklarımın arasından kayarken bu görüntüyü sevdiğimi düşündüm.Onunla ilgili her şeyi seviyordum.
Hayatta her şey güzel olmaz dediklerini bizzat yaşamıştım.Annemin ölümünden sonra bana destek olan oydu.O günden sonra büyük bir şeyler yaşamadık.Ta ki bu haftaya kadar.
Hayatımda bu kadar ona dil dökmemiştim.Kapısında bile yatmıştım.
Ama değdiğini düşünüyordum.Onu ikna edilmeye ikna etmiştim ve devamının geleceğine de emindim.
Bizi bu bataklıktan kurtaracaktım.
Eğildim ve başımı boyun çıkıntısına yerleştirip gözlerimi kapattım.Derin bir nefes aldığımda burnuma dolan kokusu başımı döndürmeye yetiyordu.
Geri çekildim ve başımı yastıkla buluşturdum.O da sanki anlamış ve bu anı bekliyormuş gibi bana daha çok yaklaşıp arkasını döndü.
Gülümsedim ve başımı boynuna koyarak kollarımı beline sardım.Derin bir nefse alıp kokusunu ciğerlerime doldururken gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fiksi Penggemar"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...