08.04.2010
Geçmiş...
"Yoongi kapıyı aç lütfen."
Kapının ününde bilmem kaçıncı kez yalvardığım hale kapıyı açmıyordu.Tekrar kapıyı yumrukladım.
"Yoongi lütfen aç kapıyı."
Üç gündür içeriden çıkmıyordu.Yemek yememişti ve ben endişeleniyordum.
Endişelenmek ne kelime korkuyordum.Yaşadıklarını kolay atlatamamıştı ama böyle odaya kapanması çok korkutuyordu beni.
"Yoongi korkuyorum.Bak kapıyı aç içeriye gireyim.Yanında durayım lütfen."
"Soyeon git burdan!!"
Bağırmasıyla elimi kapıdan çektim ve başımı eğdim.Beni bile istemiyordu yanında.
Üç gün önce annesinin öldüğünü öğrenmiş ve cenazeden eve geldiğimizden beri odadan çıkmıyordu.Onu yanlız bırakmak istemiyordum ama odaya beni bile almıyordu ki.
Yoonginin annesi Yoongiyi babası yüzünden yurda vermişti.Babası Yoongiyi istemediğini söylediğinde Yoongi daha on yaşındaymış.
Annesi boşanmayı bile istemiş adamın kadına uyguladığı şiddetle beraber boşanmayı reddetmiş.Kadının da başka seçeneği kalmadığı için Yoongiyi Yurda bırakmak zorunda kalmış.
Yoongi bunu başından beri bildiği için annesine bu konuda kızgın değildi.Hatta annesine aşık biri olarak üç gün önce öldüğünü öğrenmek cidden yıkıcıydı.
Pes edip yere oturdum ve sırtımı duvara yasladım.
Başımı pencereye çevirdim ve yeni yağmaya başlayan karı izlemeye başladım.Dışarısı bembeyazdı.Beyaz olan her şeyi severdim.Karı da seviyordum.Karda oynamak Yoongi ile daha eğlenceli oluyordu ama o dışarı çıkmıyordu.
"Yoongi kardan adam yapsak seninle olur mu?"diye sordum kısık sesle
"Kar yağıyor dışarıda her yer bembeyaz.Biliyorsun bayılırım.Ama seninle oynamak daha eğlenceli.Lütfen dışarıya çık.En azından yemek ye."
Uğraşlarıma rağmen yaptığı tek şey bağırıp beni kovmak olmuştu.
●●●
Kapısının önündeki yerimi aldım yine.Artık uğraşmadan yere otuyor ve sadece susuyordum.
"Kardan adam yapsak sadece?"
Bir haftadır sorduğum soru buydu.
Kardan adam yapalım mı?
Aynı şeyi her gün soruyordum ama hala odadan çıkmamıştı.Yemek yememişti.Ve ben bu soruyu sorup dışarı çıkması için her yalvardığımda beni yine kovuyordu.Gece uyuyamıyordum.Acaba bir şey mi oldu korkusu vardı.Canı yanıyordu ve ben yanında değildim.Beni korkutmaya bayılıyordu ama ben şu an onu görmek istiyordum.
"Seninle kardan adam yapmak istiyorum."
Bıkkın bir nefes verdikten sonra konuşmuştum.Beni hiç dinlemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfiction"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...