Özel Bölüm | Tapılası

2.6K 154 69
                                    

|Yoongi'den...|

"Yoongi saçmalara istersen!"

"Saçmalamıyorum.Sana dedim ki evde duracaksın.Hiçbir şey yapmadan.Kitabının devamını yaz.Ya da başka bir kitaba başla."

Elini saçlarına daldırdı ve bana bakmayı kesti.

Nesini anlamıyordu acaba?

Hamileydi.Hem de ikinci defa.Ilkinde yaşadığımızı yaşmak istemiyordum sadece o kadar.Çalışmasını istemiyordum,belki bir şey olurdu?

"Sevgilim bak bana."

Ona yaklaşıp omuzlarını tuttum.Bakışları beni bulduğunda devam ettim.

"Ilkindeki gibi olsun istemiyorum bebeğim.Sadece dokuz ay boyunca dikkatli olmalıyız.Çalışmana karşı değilim ama dokuz ay dayanman gerekiyor güzelim."

"Yoongi alt tarafı dosyalara bakıp toplantılara gireceğim.Hem daha ayında bile değil iki hafta oldu.Saçmalıyorsun.Hiçbir şey olmaz."

Başımı salladım.Tamam küçük olabilirdi ama her şey de olabilirdi.

Ya ben şirkette değilken başı dönüp düşerse?

Lanet olsun düşüncesi bile kötüydü!

"Nereden biliyorsun olmayacağını?Her şey olabilir.Hayır gelemezsin!"

Kalkan kaşları düzeldi ve yüzü dümdüz bir hal aldı.Omuzlarındaki ellerimi kollarıyla ittirdi ve başını salladı.

"Tamam gelmeyeceğim."

Son sözü bu olmuştu.Yerinden kalkıp salondan çıktı.

Elimi anlıma götürüp ovuşturdum.

Neden anlamıyordu anlamıyorum.Korkuyordum işte.Yine olur diye.Bir yıl önce hastanede Nora ile konuşmamızdan bu yana bir kere bile karşımıza çıkmamıştı.Tehditimiz işe yaramıştı.

Ama işte...Ben hala korkuyordum.

Asıl önemlisi ona bir şey olacak diye çok korkuyordum.

Ayağa kalktım.Salondan çıkarak merdivenlere ilerledim.Merdiveri çıktıktan sonra kapalı olan kapıyı açtım ve odaya girdim.

Masada oturmuş bir şeyler yazan bedenini gördüğümde omuzlarımı düşürdüm.Ona yaklaşarak arasından durdum.

"Soyeon neden böyle davranıyorsun?Yapama ama böyle."

Elindeki defteri kapattı.

"Ben bir şey yapmıyorum.Dediğin gibi kitap yazmaya devam ediyorum."

Sandalyeden kalkıp yatağa ilerlerken onu izliyordum.Kendi tarafına yattı ve sırtını dönerek gözlerin kapattı.

Ofladım ve üzerimdeki tişörtü çıkararak kendi tarafıma ilerledim.
Yatağa yattığımda bakışlarımı ona çevirmiştim ama o gözlerini açmamıştı bile.

Derin bir nefes verdim ve onun tarafına döndüm.

İnatçının tekiydi.

Snowman? | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin