05.04.2010
Geçmiş...
|Yoongi'den...|
"Soyeon bu kıyafetlerin hali ne acaba?"
Odadaki koltuğun üstü onun kıyafeti doluydu.Resmen dolap yapmıştı koltuğu.
"Sevgilim toplayacağım onları merak etme."
Odadan çıkmadan konuşmasının ardından odadan çıkmıştı.Üzerime tişörtümü geçirip ben de peşinden indim.
Mutfağa girdiğimde buz dolabının önünde kaşlarını çatarak dolaba baktığını gördüm.Gülümseyerek yanına yaklaştım kollarımı beline dolayarak ona sarıldım.
"Bir buz dolabı sana ne yapmış olabilir de bu kadar sinirli görünüyorsun?"
Söylediklerime gülerek bana döndü.
"Evde hiçbir şey kalmamış.Ben gidip bir şeyler alayım."
"Dur ben giderim." Diyerek itiraz ettim.
Başını sallayarak beni durdurdu.
"Hayır ben giderim.Almam gereken başka şeyler de var."
Onu onayladım ve mutfaktan çıkan bedenin takip ederek kapıya ilerledim.
"Hadi ben kaçtım."
Kapıdan çıkması ile kendimi salona attım ve koltuğa oturdum.Acıkmıştım ve çabuk gelse iyi olurdu.
Dakikalar sonra çalan kapı zili ile yerimden kalkmış ve salondan çıkmıştım.
"Bu kadar çabuk mu?"
Kapıyı açarak kimin geldiğine baktım.Karşımda bir kadın ve o kadının yanında da Hoseok vardı.
"Aaa...Geçin içeri."
Gülümseyerek çekildiğimde geçmelerine izin verdim.Arkalarından kapıyı kapatırken çoktan salona geçmişlerdi.
Onlar koltuğa otururken ben de karşılarına oturmuştum.
"Ah!Sizi tanıtayım.Bu Yoongi.Yakın arkadaşım.Bu da He Ran...Sevgilim."
Beynimde havayi fişekler patlarken bu kadının kim olduğunu anlamıştım.
Hoseok'un yurtdışındaki sevgilisi.
Hoseok ondan çok bahsediyordu.Bir, iki yıl kadar önce tanışmışlar ama He Ran ailesi yüzünden Amerikaya gitmek zorunda kalmıştı.Biz daha tanışmamıştık ve anlaşılan buraya gelip bizimle tanışmak istemişlerdi.
"Sen geldin mi?Vay be bunu beklemiyordum.Hoseok senden çok bahsediyordu."
Biraz sohbet ettikten sonra Hoseok lavaboya gitmek için kalkmıştı.Tam o sırada çalan kapı ile ayağa kalkıp salondan çıktım.
Kapıyı açtığımda Soyeon aceleyle içeriye girdi.Kapıyı kapattım ve ona döndüm.
"Acıktın değil mi?Şimdi çabucak hazırlarız."
Elindeki poşetleri yere bırakıp üzerindeki montu çıkarıp askılığa asmak için yöneldi.
O sırada bakışları salonu bulmuş ve içerideki He Ran'ı görmüştü.
"Kim bu kadın?"
Kaşlarını çatarak sorduğu soruyu cevaplayacaktım ki beni beklemeden ve elindeki montu asmadan salona girdi.
Omuzlarımı düşürüp yerdeki montu alıp yerine astım ve ardından ben de peşinden girdim salona.
"Kimsin sen?"
"Asıl sen kimsin?"
He Ran şaşkınlıkla sorduğu soru ile gözlerimi kapattım.Galiba yanlış bir anlaşılma vardı.
"Ne?Sen bu soruyu bana nasıl soruyorsun?Kimsin ve ne işin var burada?"
He Ran ayağa kalktı ve bana baktı.
"Yoongi?"
Soyeon hızla bana dönerek çatılan kaşları ile sordu.
"Yoongi kim bu kadın?!"
"Aaaa...Sen Soyeon olmalısın."
Tam açıklama yapacakken He Ran'ın bölmesi ile omuzlarımı düşürdüm.Bir konuşabilseydim...
He Ran Soyeon'a yaklaşıp elini uzattı ve gülümsedi.
"Ben He Ran.Tanıştığımıza memnun oldum.Yoongi'nin arkadaşı sayılırım."
"Arkadaşı mı?Yoongi'nin mi?"
Hızla bana döndü.
"Ben bu kadını tanımıyorum ama.Yoongi son kez soruyorum kim bu kadın!!"
"O kadın-"
"Soyeon?"
Hoseok içeri girediğinde yine sözüm kesilmişti.
"Ah!Lanet olsun!"diye fısıldadım.Bir konuşturmamışlardı!!
"Hoseok?Senin ne işin var burada?"
Hoseok ,He Ran'ın yanına gidip elini tuttu.
"Seni He Ran ile tanıştırayım.Size bahsettiğim sevgilim."
~~~
"Tanıştığıma memnun oldum He Ran...Ve tekrardan özür dilerim."
Her Ran gülümseyip Soyeon'un elini tuttu.
"Sorun değil Soyeon.Ben olsam ben de aynı tepkiyi verirdim.Ben de tanıştığıma memnun oldum.Iyi anlaştık."
Soyeon gülümseyerek onu onayladıktan sonra bizden uzaklaşıp arabaya binerek gözden kayboldular.
Biz de içeriye girdik.Gülümsedim ve elimi Soyeon'un beline koyarak onu kendime çektim.
"Tam bir kıskanç kedisin biliyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fiksi Penggemar"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...