Bölüm 10 | Cevaplamam!

5.2K 320 117
                                    

Merdivenleri tırmanıp odaya girdiğimde gülümsedim.Regl dönemini bitirmiştim ve bu gece ona bir süpriz yapmak istiyordum.

Dolaba ilerleyip Yoonginin bir hafta önce gördüğü geceliklerden birini aldım ve banyoya girdim.Yoongi birazdan gelirdi.O geldikten sonra banyodan çıkacaktım.

Üzerimi giyinip saçlarımı taradım ve çilekli nemlendirici sürüp her zaman ki parfümü sıktım.Bu kokuyu seviyordu.

"Soyeon ben yatıyorum!"

İçerden geldiği sesiyle beraber başımı kapıya çevirdim.Sesi yorgun geliyordu.Bu gece pek uyuyabileceğini sanmıyordum.

"Geliyorum!"

Üzerime sabahlığı da geçirip kapıyı açtım ve odaya girdim.Ardımdan kapıyı kapatıp yatağa yaklaştım.

Komidinde duran telefonumu şarja takıp alarmımı kurdum.

Yoonginin tarafındaki lambayı kapatmadığını görünce gülümsedim ve yatağın etrafından dolanıp komidine eğildim.

Biraz yakınındaydım.Gerekli mesafe olup olmadığından emin değildim ama kokuyu alması gerekiyordu.Yani öyle umuyordum.

Biraz fazla oyalanmaya çalışırken derin bir nefes almasıyla doğruldum ve ondan uzaklaşıp ayak ucuna ilerledim.

Biraz ilerideki koltuğa yaklaşıp sırtım ona dönük şekilde yavaşça sabahlığımı çıkarttım ve koltuğa bıraktım.Bana baktığını biliyordum ve bu yüzden yavaş hareket ediyordum.

Ona döndüğümde bana baktığı surat ifadesi o kadar komik ve derindi ki gülmemek için zor duruyordum.

Yanımdaki komidinden bardağı alıp odadan çıktım.Mutfakta bardağı su ile doldurduktan sonra geri odaya girdim.

Girer girmez de kolumdan tutup çekmesi bir olmuştu.Sırtım duvar ile buluştuğunda elimdeki bardağı aldı ve makyaj masamın üzerine koydu.

Burnundan alıp verdiği nefesi dudaklarıma çarpıyordu ve ben gözlerimi dudaklarından alamıyordum.Onun da baktığı yer dudaklarımdı.

"Sen...Kasten mi yapıyorsun?"dedi fısıldayarak.

"Neyi?"ben de fısıldayarak bilmemezlikten gelmeyi tercih ettim.

"Tanrı aşkına Soyeon beni delirtme!Üzerine böyle seksi şeyler giyme amacın ne!!?"

Sırıtıp ellerimi omzuna çıkardım ve kulağına doğru konuştum.
"Bence bir hafta geçti?"

Geri çekilip şaşkınlıkla bana baktı.
"Bitti mi?Ciddi misin?"

Şaşkınlıkla sorduğu soruyla dudaklarımı yalayıp gülümsedim ve başımı salladım.

"Ama sen ben yatıyorum deyince vazgeçtim."

Bu sefer o sırıtıp ellerini belime yerleştirdi ve bedenimi bedenine yasladı ve duvardan ayrılıp yatağa ilerledi.

"Böyle kurtulamazsın biliyorsun"

●●●

Kendini üzerimden yatağın boş kısmına attığında derin bir nefes aldım.Göğsüm hızla inip kalkarken gözlerimi kapatıp gülümsedim.

"Hoşuna gitti galiba?"
Kesik kesik nefeslerinin arasından konuştuğunda başımı salladım.

"Senin gitmedi mi?"

"Haklısın."

Nefesim düzene girdiğinde kolumla onu dürttüm.

"Kalk hadi banyoya gir."

"Önce sen gir kendimi düzeltmem lazım."

Gözlerimi açıp doğruldum ve sabahlığımı üzerime geçirip banyoya ilerledim.

"Ya da ben de mi gelsem?"

Tam banyoya girecektim ki söylediği cümleyle durdum ve ona döndüm.

"Hayır!Dördüncü defa olmaz Yoongi.Uyumak istiyorum!"
İsyanım üzerine ellerini kaldırıp gözlerini kapadı.

"Tamam tamam.Şansımı deneyeyim dedim."

Onu unursamayıp banyoya girdim ve üzerimdekini çıkarıp suyu açtım.
Kasıklarım ağrıyordu ve bu cidden can yakıcıydı.

Banyoda işimi halledip bornozu bedenime sardım ve saçlarıma da havluyu sarıp dışarıya çıktım.

Benden hemen sonra Yoongi bonyoya girmişti.Girmeden önce yanağımı öpmeyi de ihmal etmemişti.

O içerideyken üzerimi giyindim ve saçlarımı kurutup taradım.Ardından o da banyodan çıkmıştı.

Çalan telefonu komidine döndüm.Kimin aradığı yazmıyordu.
"Yoongi telefonun çalıyor."

"Açıp hoparlöre alsana."

Dolabın önünde üzerini giyinirken telefonuna bile bakmadan bana söylemişti.
Telefona uzanıp cevapladım ve hoparlöre aldım.

Telefon açılır açılmaz gelen ses ile donup kalmıştım.Ses kulaklarımı tırmalıyordu.O kadının sesini duymaya dayanamıyordum.

"Yoongi-ah!Orada mısın?Beğimin canı bir şeyler istiyor!"

Elimin altındaki çarşafı sıkıp gözlerimi ayırmadan yere bakıyordum.

"Soyeon?"
Yanıma oturup bana seslenen bedenine bakamadım.Sinirliydim.

"Yoongi-ah!Yanıma gelir misin?Eğlenmek istiyorum canım sıkılıyor!"

"Ah!Lanet olsun!"

Hızla telefonu alıp kapattı ve tekrar yanıma geldi.
"Soyeon bana bak!"

Omuzlarımdan tutup sarsmasına rağmen gözlerimi ona çevirmedim.
"Soyeon bana bak!"

Çenemden tutup göz göze gelmemizi sağladığında gözlerindeki bakışla karşılaşmıştım.

"Soyeon aptalın teki o.Sakın...sakın inanayım deme tamam mı?Söz verdin,söz verdim seni inandıracağım.Sakın!"

Usulca başımı sallamakla yetindim ama kalbindeki ince sızının gittikçe arttığını hissediyordum.O kadını sevmiyordum.Sesini,konuşmasını,
yüzünü...Nefret ediyordum.Onun Yoongiyi araması daha çok sinirlerimi bozuluyordu.

"Seni araması sinirlerimi bozuyor."

"Numarasını sildim onun."

Gözlerime bakarak konuşmasıyla beni ikna etnesini anlıyordum.Inanmam için çabalıyordu.
İnanmaya çabalayacaktım.Kendime ve ona böyle söz vermiştim.

"Se-seni aramasa olmaz mı?"
Sinirimden arınarak tamamen masumca sorduğum soruyla omuzlarını düşürdü.Ellerini yanaklarıma koyup okşamaya başladı.

"Cevaplamam sevgilim.Ararsa arasın cevaplamam."

Başımı sallayınca dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup bedenime sarıldı.Ben de ellerimi sırtına çıkardım ve sarıldım.

"Hadi yatalım artık."

Snowman? | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin