...
Elimdeki dosyaları incelemeyi bırakıp başımı kaldırdım.Saat bir olmuştu ve yemek saati gelmişti.Acıkmıştım ve biraz ara versem iyi olacaktı.
Odadan çıkıp şirketin lokantasına gidecekken kapımın açalınması ile kalktığım koltuktan hareket etmeden öylece kapıya bakmam bir olmuştu.Kapı açıldığında bana gülümseyerek bakan bedeni gördüğümde ben de gülümsedim.
"Soyeon?Yemeğe mi?"
"Evet aynen.Acıktım."
"Ben de seni almaya gelmiştim.Hadi yemeğe gidelim."
Sungmin'in gülümsemesi ile onu başımla onaylayarak telefonumu elime aldım ve yanına gittim.Beraber odamdan çıktıktan sonra lokantaya doğru ilerlemeye başlamıştık.
Çalışanlar gelmişlerdi bile.Lokanta dolmaya başlamıştı ama bizim masa her zaman boş olurdu.Hiç vakit kaybetmeden cam kenarındaki masaya ilerledik.Cam tarafında olan sandalyeyi çekip oturduğumda Sungmin konuşmuştu.
"Ne istiyorsun getireyim ben."
Düşündüğümü gösteren bir mırıldanma çıkardım.
"Aslında hamburger olabilir.Bu aralar canım çok istiyordu."
Gülümsedi ve beni başıyla onayladıktan sonra yemekleri almaya gitti.Ben ise bakışlarımı etrafta gezdirdim ve sonra cam tarafına çevirdim.Bu gün güzel bir gündü.Her ne kadar gece Yoongi yüzünden uyuyamamış olsam da güzel geçiyordu.
Çalan telefonum düşüncelerimi bölerken masaya koyduğum telefona bakışlarım kaydı.Ekrandaki yazı gülümsememe sebep olurken hızla elime almış ve aramayı cevaplamıştım.
"Sevgilim?"
"Bebeğim...Odanda mısın?Yemeğe götüreyim seni."
"Yok hayır Sungmin ile lokantadayız sevgilim.Sen de gel beraber yiyelim."
"Sungmin?"
O sırada Sungmin elindeki iki tepsi ile geldiğinde bakışlarım ona döndü.Kendine de bir adet hamburger almıştı.Karşıma oturdu ve önüme benim tepsimi bıraktı.
"Hıhım."Telefondaki Yoongi'yi onaylayarak arkama yaslandım.
"Tamam geliyorum."
Cevap vermemi beklemeden telefonu kapattiğında hafifçe kaşlarımı çattım.Sonrasında telefonu masaya koyup önüme döndüm ve önümdeki hamburgere odaklanmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfiction"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...