05.06.2017.
Geçmiş...
|Yoongi'den|
"Yoongi-ah!Cidden çok yoruldum.Eve gidelim artık."
İsyanı üzerine gülümsedim.Yorgunluğu çok belli oluyordu.
"Ama daha alışveriş yapacaktık?"
Alışveriş dememle birden canladı ve gülen gözleriyle bana bakmaya başladı."Alışveriş?Sen ve alışveriş?"
Güldüm ve onu başımla onayladım.Gezmeyi pek sevmezdim ama şu an onun için gezecektim.
"Tamam o zaman gidip alışveriş yapalım."
Adımlarını hızlandırdı ve beni de peşinde sürükledi.Ona ayak uydurdum ve hemen ilerideki AVM ye girdik.
Kıyafet mağzasından bir diğerine yaptığımız yolculuklardan birindeydik.
Yaz geldiği için mayo bakan Soyeon u bekliyordum.Kabinde giyinmesiyle kapıyı açtı ve dışarıya çıktı.
Lanet olsun!
Karşımda bir karıştan az olan bikini dedikleri şeyi giymiş ve herkese açık ortama çıkmış Soyeonu görür görmez oturduğum yerden hızla kalktım ve kolundan tutup hemen kabine soktum.
"Sen delirdin mi!?Bu halde dışarı nasıl çıkarsın?!"
"Sen gör diye çıkmıştım."
Yumruğumu sıkıo gözlerimi kısa süreliğine kapatıp tekrar açtım.
"Beni çağırsaydın içeri gelirdim.Herkese göstermene gerek yoktu."Ardından üzerine tekrar baktım.Bir an seslice yutkunup kendime geldim ve dar olan kabinde ona daha çok yaklaşıp elimi başının yanından duvara dayadım.
"Beni delirtmek mi istiyorsun!Üzerindeki neredeyse yok!"
Tek kaşını kaldırıp elleriyle montumun yakalarını kavrayıp kulağıma yaklaştı.
"Belki seni delirtmek istiyorum."
Fısıltıyla konuşmasıyla gözlerimi yumdum ve sakinleşmeye çalıştım.Nerede olduğumuza aldırmıyordu ve ben de birazdan aldırmayacak duruma gelecektim.
Gözlerimi açtım ve ondan uzaklaşıp yakalımdaki ellerini çektim.
"Üzerindeki olmayan lanet şeyi çıkatıp bir mayo alıyorsun ve buradan gidiyoruz!"
"Ama ben bikini giymek istiyorum."
Dudaklarını büzerek konşmasıyla işaret parmağımı ona doğrulttum."O lanet şeyi giymeyeceksin!Eğer aldığını görürsem seni de o aldığın lanet şeyi de keserim!"
Onay bekleyerek sustuğumda başıyla beni onaylamasının ardından devam ettim.
"Ayrıca o dudağını büzüp beni tahrik etme!Odaklanamıyorum!"
Konuşmamı bitirip kabinden dışarı çıktığımda tekrar aynı koltuğa oturup sağ ayak bileğimi sol ayağımın dizinin üzerine koydup ayağımla ritim tutmaya başladım.
Çok geçmeden dışarıya çıkmış ve mayolara bakmaya başlamıştı.En kapalı olanına kadar bana gösterdiklerini reddedim.Içlerinden en olabilirini bulduğunda sonunda onayladım.
Parasını ödeyip mağzadan çıktık.Eve doğru giderken sokakta satış yapan tezgahtarlardan birini görmüştük.
Tezgahtaki bir şey dikkatimi çektiğinde aniden durdum ve Soyeonun elini bırakarak tezgaha yaklaştım.
"Yoongi nereye?"
"Bekle orada.Gelicem."
Elime aldığım toka bana anında Soyeonu hatırlatmıştı.Bunun onda ne kadar yakışacağını düşündügümde gülümsedim.Bu tokayı saçlarında görmek istiyordum.
| Toka olarak düşünelim lütfen:)|
Satıcı kadına gülümseyerek fiyatını sorduğumda bana gülümseyip cevap verdi.
"Yanındaki güzel kızımıza mı alacaksın oğlum?"
Sorduğu soruyla berber gözlerimi tokadan çektim ve kadına çevirdim.Gülümseyip başını salladığımda kadın eline iki tane kolye alıp elime tutuşturdu.
"Bu kolyeleri de ben sana hediye vereyim.Birini ona verirsin birini de sen takarsın."
Üzerinde yazan Y ve S harflerine şaşkınlıkla baktım.Kadın nasıl tahmin etmişti?
"Ama siz..."
Kadın gülümseyerek başını salladığında sözümü tamamlamadım.Gülümseyerek arka cebimden cüzdanımı çıkarıp tokanın parasını ödedim.
Soyeonun yanına gidip gülümsedim ve elimdeki kolyelerden Y harfi yazanı ona verdim.
"Yoongi bu ne?"
"Üzerinde Y harfi yazan bir kolye.Satıcı kadın hediye etti."Diğer kolyeyi de gösterdiğimde gülümsedi.
"Bir de bu var."
Tokayı da ona gösterdiğimde elime uzandı ama onu engelledim.Saçlarına uzanıp tokayı taktım.
"Saçlarında görmek istiyorum."
Parmaklarıyla tokayı yoklayıp gülümsedi ve yanağıma uzanıp bir öpücük kondurdu.
"Teşekkür ederim.Bu ,bu gün aldığım en güzel şey."
●●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfiction"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...