Günümüz...
İçimde çok büyük bir sıkıntı vardı.
Bu gün Yoongi ile bebeğimizle ilk görüşmemizi yapmış ve gayet sağlıklı olduğunu öğrenmiştik.Şu zamanlarda mutlu olduğum en büyük şeydi.O siyah beyaz ekranda gördüklerim gözyaşlarımın çeşme gibi akmasına neden olmuştu.
Ama nedense çok büyük bir sıkıntı vardı.Sanki bu gün büyük bir şey olacaktı.
Korkuyordum.
Üzerime gri kısa bir elbise giyerek(medya) saçlarımı düzleştirdim.Siyah diz üstü çorap çizmelerimi de giydikten sonra makyajımı da yaptım.Artık hazırdım.
Odadan çıkıp merdivenleri indim ve arabada bekleyen Yoongi'yi daha çok bekletmemek için şalımı da alarak kapıyı kilitledikten sonra arabaya ilerledim.
Kapıyı açarak arabaya bindim ve kapıyı geri kapattım.Bakışlarımı Yoongi'ye çevirdiğimde Yoongi'nin beni baştan sona süzdüğünü gördüm.
Bu işlem biraz uzun sürdüğünde boğazımı temizleme ihtiyacı duymuştum.
"Soyeon?"
"Efendim sevgilim?"
Hızlı bir şekilde tekrar süzdü ve kaşlarını çatarak bana baktı.
"Bu elbiseyle mi geleceksin?"
Sorduğu soruyu başımla onayladığımda başını salladı.
"Hayır,böyle gelemezsin!"
Tek kaşımı kaldırdım.Başlamıştı yine.
Gözlerimi devirdim.
"Yoongi saçmalama.Hadi geç kalacağız."
Tekrar başını salladı ve bana eğilerek kapıyı açtı.
"Git değiştir.Böyle gelemezsin."
Bakışlarım kapıdan ona çevirdim.Şaşkınlıkla ona bakıyordum.
"Sevgilim saçmalıyorsun.Hadi geç kalacağız."
"Böyle gelemezsin dedim!Kaç adamın gözü üzerinde olacak farkında mısın?!Gökyüzü gibi olmuşsun zaten!"
Sesi yükselmişti ama son söylediği beni öyle etkilemişti ki bunu umursamamıştım.
Hafifçe gülümsedim.
"Gökyüzü?"
Cama çevirdiği bakışlarını bana çevirip başıyla onayladı.
"Evet."
Gülümümsememi büyüttüm ve elimi yanağına yerleştirerek ona eğildim.Dudaklarımı dudaklarına bastırarak karşılık vermesini bekledim.
Elini belime yerleştirip bana karşılık vermeye başladı.
Alt dudağımı dudaklarının arasına alıp öpmeye devam etti.Aynı anda belimdeki elini de harelet ettirerek öpüşünü derinleştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfiction"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...