Mutfakta yaptığım yemekleri paketleyerek poşetin içine koydum ve hızla merdivenleri çıkarak odaya girdim.
Üzerimi güzelce giyinip makyaj masamın önüne geçtim.Saçlarımı düzleştirerek salık bıraktım ve hafif bir makyaj yapıp kırmızı rujumu da sürdükten sonra hazır olduğumu hissederek odadan çıktım.
Mutfaktaki paketleri de alarak doğruca şirkete gitmek için evden ayrıldım.
Yoongi benin kesinlikle otobüse bindirmezdi.Taksiye de çok acil ve istisna durumlarda binebiliyordum.Sırf bunun için bana ayrıyetten araba almış ve bununla gidip gelmem konusunda ısrar etmişti.
Bahçedeki diğer arabayı alarak şirketin yolunu tuttum.Geleceğimden haberi yoktu.Evde canım sıkıldığı için süpriz yapacaktım.
Dakikalar sonra şirkete ulaştım ve kapının önünde durarak yandaki poşetleri alarak arabadan indim.
"Soyeon hanım hoşgeldiniz."
Gülümsedim.Anahtarı adama verdikten sonra şirketin içine girdim.
Allahtan büyük bir şirket değildi.Medivenle bir beş kat çıkmama gerekiyordu sadece o kadar.
Yoksa asansöre binmek zorundaydım.
Merdivenlee bittikten sonra direk odasının önüne geldim.Tam kapıyı vuracaktım ki yanıma gelen sekreterle duraksadım.
"Yoongi Bey şu an bir toplantıda Soyeon Hanım.Birazdan çıkar ama haber vereyim mi?"
Gülümsedim.
"Hayır gerek yok ben odasında beklerim. Haber vermeyin lütfen süpriz olsun."
Kadın beni onaylayıp gözden kaybolduğunda odaya girdim ve kapıyı kapatıp masanın önündeki sandalyelerden birine oturdum.
Toplantıdan toplantıya girip duruyordu ve çok yoruluyordu.Bir aydır işe dün başlamış bu gün ikinci günüydü ve toplantılar birikmişti.
Saate baktım 7 olmuştu.Dün görememiştim onu gece geç saatte gelmişti ve o geldiğinde ben çoktan uyumuştum.
Bir gün görmemek bile özletiyordu.
Arkama yaslandım.Bu kadar yorulması canımı sıkıyordu.Elimden bir şey de gelmiyordu ki...
O an aklıma gelen fikir ile beynimde ampul yanmıştı adeta.
Tabii ya!
Ben neden ona işlerinde yardım etmiyordum?Ben de işletme okumuştum ama çalışmıyordum.Yazar olmak için asıl mesleğimi bırakmıştım.
Bu benim aklıma neden daha önce gelmemişti ya?İstesem şirkette yönetici de olabilirdim çünkü yüksek bir rütbeden mezun olmuştum.
Bunu Yoongi'ye söylecektim.En azından beraber yaparsak üzerindeki yük biraz olsun azalırdı.
Bunları düşünürken açılan kapı ile bakışlarım o tarafa döndü.Kıravatını gevşeterek içeri girdiğinde bakışları beni bulurken durdu ve omuzlarını düşürdü.Gülümsedim ve ayağa kalkıp yanına gittim.
"Tam zamanında geldin biliyor musun?"
Bana sıkıca sarıldı ve burnunu saçlarıma gömdü.Elimi saçlarına götürdüm ve ben de ona sarıldım.
"Neden ne oldu?"
"O kadar yoruldum ki sana ihtiyacım vardı."
Geri çekildim ve çekilirken yanağına bir öpücük bıraktım.
"Geldim ve yemek de yetirdim."
Elini tutup masaya ilerledim.Masanın önündeki koltuklara karşılıklı otururken elimi dudaklarına götürdü ve avcumu öptü.
"Teşekkür ederim bebeğim."
Berber yemek yemeğe başladığımızda o gelmeden önce düşündüğüm konuyu ona söyledim.
"Güzelim emin misin?Yani..."
"Yoongi ben de işletme okudum farkındaysan.Hem baksana çok yoruluyorsun ve ben seni böyle görmeyi hiç sevmiyorum.En azından yarıya böleriz işleri rahatlarsın.Hem beni daha fazla görmüş olursun bu da güzel bir sebep"
Sırıttı.
"Demek öyle ha.Güzel bir teklif bu."
Biraz düşündükten sonra başını salladı.
"Peki tamam.Aslında çok yoruluyorum gerçekten.Bazı toplantılara girersin benim yerime iyi olur."
Gülümsedim ve onu onayladım.Kabul etmesi beni mutlu etmişti.
"O zaman sana bir oda ayarlayalım güzelim.Halkla ilişkiler bölümünde açığımız vardı biliyor musun çok iyi tesedüf oldu."
Onu onayladığımda kimçiden biraz alıp çubukları bıraktı ve masanın üzerindeki telefonadan sekreterini aradı.
"Eun Mi Halkla İlişkiler bölümü için Soyeon çalışacak artık.Ona güzel bir oda ayarlayın.Benim odama yakın olsun ama..."
Gülümsedim.Beni illa yakınında tutacaktı.
"...bir de kadın bir sekreter ayarla.Hiçbir şekilde erkek olmayacak haberin olsun."
Sesli bir şekilde güldüm ve pirinç kekinden bir parça aldım.
"Tamamdır teşekkür ederim."
Telefonu kapatıp geri yemeğe döndü ve gülümsedi.
"Artık seni daha fazla görecek olmam çok iyi oldu."
.....
⛄Bu aralar ilham gelmiyor bu da son ilhamın kırıntılarından biriydi sanırım😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfictie"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...