Arkadaşlar bu bölümde smut var ona göre okuyun derim...
3 yıl sonra...
|Yoongi'den...|
"Baaaabaaa...!"
Elimdeki dosyaları bırakarak kapıyı açtım ve merdivenlerden hızla çıkan küçük bedeni gördüm.
Hızlı hızlı merdivenlerden çıkarak bana gelirken dizlerimi kırarak eğildim ve kollarını boynuma saran bedeni kucaklayarak ayağa kalktım.
Yanaklarıma sulu iki öpücük kondurup geri çekildi.
"Efendim pamuk prenses..."
"Baba seninle bir şey konuşmam gerekiyor.Gerçekten çok önemli."
Tek kaşımı kaldırarak ona baktım.Bir yandan da gülümsüyordum.
Çok önemli bir konuysa kesinlikle bir oyuncak görmüş ve onu isteyecekti.Ben de kıyamayacak alacaktım.Bu kadar basitti.
Her dediğini bana yaptırıyordu nasıl olsa.Büyük ihtimal annesinden istemiş ama annesi izin vermeyince bana gelmişti.
"Söyle bakalım prenses,neymiş bu önemli konu?"
"Baba ben dünden beri düşünüyorum bunu.Hatta anneme de söylemek istedim ama önce sana söylemeye karar verdim."
Gülümsedim ve başımı salladım.
"Hımm.Neymiş peki bu?"
"Arkadaşlarımın anneleri ve babaları onları okuldan almaya gelirken yanlarında kardeşlerini de getiriyor.Benim neden kardeşim yok?Ben de istiyorum.Haneul dedi ki kardeş istiyorsan anne babana söylemen gerek."
Dediklerini gülerek dinlerken kendimi tutamamış sesli gülmeye başlamıştım.
"Sen kardeş mi istiyorsun şimdi?"
Sorduğum soruyu başını sallayarak onayladığında devam ettim.
"Şimdi söyle prenses...Aslında ben de istiyorum.Ama bu kararı anneler verir o yüzden sen gidip bunu annene söyle olur mu?Onu ikna edersen kardeşin olur."
Kocaman gülümseyip boynumdaki kollarını sıkılaştırdı.Yanaklarına bir öpücük kondurdum.
"Tamam.Ben annemi ikna ederim baba merak etme.O iş bende."
Tek gözünü kırpmaya çalışırken ikisini de kırpması o kadar sevimliydi ki.
"Tamam sana güveniyoru."
Göz kırptığımda gülümsemişti.
"O zaman indir beni annemin yanına gideyim."
Dediğini yaparak eğildim ve onu yere bıraktım.Merdivenlere ilerleyerek hızla inmeye başladığında arakasından ben de iniyordum.
"Yavaş in Lara."
"Anneeeee...!"
Kömür gibi siyah uzun saçlarını savurarak annesini bulmaya giderken gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfiction"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...