|Yoongi'den|
Gözlerimi açtığım an doğruldum ve yatağın boş tarafına baktım.
Tam tahmin ettiğim gibi.Gitmişti.Gideceğini biliyordum ama gitmesini istemiyordum.Her şey çok güzel devam ederken lanet Nora yüzünden her şey mahvolmuştu.
Hamile olduğunu ve bebeğin babasının ben olduğumu iddia edip duruyordu.Soyeon buna inanmazdı biliyordum.Bana güveniyordu.Ama lanet olsun ki Nora'nın ayarladığı DNA testi sonucunu göstermesi her şeyi değiştiriyordu.
Onun yapamayacağını biliyordum.Nora da bunu biliyor olmalıydı ki buna oynuyordu.
Ama ben bu oyunu bozacaktım.Her şeyi ispatlayıp Soyeonu tekrar yanıma alacaktım.
Tabii ki bu süreçte onu bırakmayacaktım.Pes etmeyeceğimi o da biliyordu.Etmeyecektim de.
Ona deli gibi aşıktım çünkü.Onu çok seviyordum.Onun bilemeyeceği kadar seviyordum.O da beni seviyordu.Bu yüzden bu hikayeyi bitiremezdik.Hikayemizin sonu mutsuz bitemezdi.
Hızla yataktan kalktım ve yerde duran bokstırımı giyip dolaba yöneldim.Hızla giyinip telefonumu da aldım ve odadan çıktım.
Hızla merdivenleri inip dış kapıya ilerledim.Montumu giymiş tam çıkacaktım ki kapının üzerinde gördüğüm kağıt beni durdurdu.
Kapının üzerindeki kağıdı alıp ne yazdığına baktım.
'Kahvaltı yapmazsan sen öldürürüm!!'
Gülümsedim.
Kahvaltı yapmamıştım.Eğer yapmadığımı öğrenirse işim kötüydü.
Keşke öğrenip yanıma gelseydi...
Kapıyı kapatıp mutfağa ilerledim ve bir sandiviç yapıp hemen bitirdim.Ardından da evden çıkıp arabaya ilerledim.
●●●
"Kapıyı aç!"
Bağırmamla beraber kapıyı açmış ve bana bakıp sırıtmıştı.
"Hoşgeldin Yoongiciğim.Bebeği görmeye mi geldin?"
Üzerine doğru yürüyüp içeriye girdim.
Salona girdiğimde arkama döndüm.O da benim peşimden gelmişti ve hala sırıtıyordu.
"Babamız seni görmeye gelmiş bebeğim."elini karnına götürüp başını da eğip konuştuğunda gözlerimi devirdim.
"Bana oynamaya kalkma!Ben inanmam!"
Gözlerini bana çevirip dikleşti.
"Peki.Senin inanman önemli değil..."dedi ve sinir bir şekilde sırıtıp devam etti."...önemli olan Soyeon'un inanması."
Susup yüzüme baktı birkaç dakika sonra halinden memnun bir şekilde bana yaklaştı.
"Galiba o sürtük de inanmış.Amacıma ulaştım ha?"
Ellerini omuzlarıma koyduğunda hemen ellerini ittirdim ve kolunu tutarak sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfiction"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...