Günümüz...
|Soyeon'dan...|
Lanet olsun!
O kadını öldürecektim!Bu sefer ciddiydim.O ölmeden bana rahat yoktu kesinlikle.
Eğer ölmeden buradan çıkarsam öldürürdüm.Önce ben ölürsem onu öldüremezdim çünkü ölmüş oluyordum.
Lanet olsun saçmalamaya başlamıştım yine.Nefes alamıyordum ve aklıma saçma sapan şeyler geliyordu.Kendimi yere bıraktım.Cidden nefes alamıyordum.Işin kötüsü bu sefer yanımda Yoongi de yoktu.
Asansörde yanlızdım.Lanet olsun korkuyordum!
"Yardım edin!"
Tüm gücümle bağırmaya çalıştım.Sesimin çıkmayacağını düşünmüştüm ama şaşırtıcı bir biçimde yüksek çıkmıştı.
"Soyeon!Soyeon benim.Sakin ol tamam mı?!"
Yoonginin sesini duyduğumda bir an için mutlu olmuştum.
En azından kurtulacaktım.Yoongi beni kurtarırdı.
"Nerede görevliler!Lanet olsun acele edin!"
Büyük ihtimal etrafa sinirle bakıyor ve bağırıp çağırıyordu.
"Soyeon!Soyeon güzelim beni duyuyor musun?!"
Duyuyordum.Duyduğumu söylemek istiyordum.Ama sesim çıkmamıştı.O kadar kısıktı ki ben bile zor duyuyordum.
"Duyuyorum..."
"Lanet olsun acele edin!!"
Evet acele etsinler lütfen!
Sakin ol.Derin derin nefes al.Yoongi seni kurtaracak.Sadece sakin ol ve bekle!
Içimden bunu tekrar ederken asansörün sallanması ile güçlü bir çığlık atmıştım.
"İMDAAAAT!"
O kadar kötü bir haldeydim ki.Hem ağlıyordum hem de nefes alamıyordum.O kadar saçmaydı ki...
Bayılmak üzereydim.
Sakin ol.Derin derin nefes al.Yoongi seni kurtaracak.Sadece sakin ol ve bekle!
Kendimi iyice yere bıraktım.Asansörün zemininde yatmaktan başka bir şey yapamıyordum.
Asansörün içinde tek başıma mahsur kalmıştım.Bayılmak üzereydim.Kapılar açılmamıştı hala ve korkuyordum.
Aman ne güzel(!)
Gözlerimi kapattım ve burada olmadığımı düşünmeye başladım ama veceremiyordum.Bayılmak üzereydim ve düşünemiyordum.
Tam o sırada asansörün kapısı açılmasıyla içeriye süzülen ışığı görmüştüm ama çok kötü hissediyordum.Bu yüzden kalkamamıştım.
Her şey ağır çekimdeymiş gibiydi.Yarı aralık gözlerimden Yoonginin içeriye girdiğini görmüştüm.
Yanıma oturdu ve beni tutup kaldırdı.Kaldırdığı gibi asansörden de çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfiction"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...