04.08.2018.
Geçmiş...
"Kahveler geldii!"
Elimdeki tepsiyi ortadaki sehpaya koyup kendi kupamla Yoongi'ninkini aldım ve Yoongi'nin yanındaki yerimi aldım.Hoseok da diğer ikisini almıştı.
"Yorucu bir günden sonra kahve iyi gelecek."
HeRan gülümseyerek kahveden bir yudum aldığında başımı salladım.Cidden yorucu bir gündü.
Uzun zamandır yazdığım kitabın son 50 sayfasını bir günde bitirmiştim.Normal bir şey değildi ama bu gün ne olduysa ilham yağmıştı ve bitmişti.Gün boyu bununla uğraştığım için gerçekten çok yorulmuştum.
HeRan'ın da dün hastanede nöbeti vardı.Bir de üzerine bu gün hastaneye gitmişti ve yorulmuştu.Yoongi ve Hoseok da zaten şirkette koşturuyorlardı.
"Ben bir şey merak ediyorum."
HeRan ortadaki sessizliği bozduğunda ona döndüm.
"Siz beraber yaşıyorsuzun.Sanki evli çift gibi.Neden evlenmiyorsunuz?"
Evlilik mi?
Aslında doğru söylüyordu.Evli gibi yaşıyorduk,beraber yatıp kalkıyorduk,evde birbirimiz bekliyorduk...Ama daha önce hiç konuşmamıştık.
Başımı çevirdim ve Yoongiye baktım.
"Zaten evli gibi yaşıyoruz acelesi yok.Evlenmemiz gerekmiyor."
Omzu silkerek konuşması dikkatimi çekmişti"Ben de onu diyorum zaten.Evlenmeniz daha iyi olmaz mı?"
"Şu an için istemiyoruz."
Soruyu kestirip atması ve çoğul konuşması sinirimi bozmuştu.Ben evlenmek istiyordum,sandece daha önce hiç konuşmamıştık ve açıkcası eksikliğini bile hissetmemistim.
"Istemiyoruz derken?"
Sorduğum soru ile bana dönmüş ve kaşlarını çatmıştı.
"Istemiyoruz demek işte."
Dikleştim ve tek kaşımı kaldırdım.
"Neden çoğul konuşuyorsun?"
Kaşlarını kaldırıp bu sefer o sordu.
"Evlenmek mi istiyorsun?"
Bakışlarımı kaçırıp kahvemden bir yudum aldım.
"Tabii ki istiyorum.Sadece.. şu zamana kadar hiç konusu açılmadı.Eksikliğini de hissetmedim ama tabii bu durumu resmileştirmek güzel olur."
Ofladı ve arkasına yaslandı.Neden böyle davranıyordu ki?Bu kadar mı evlenmek istemiyordu?
Ona döndüm ve sordum.
"Bu kadar istemiyor musun gerçekten?"
"Soyeon şimdilik istemiyorum ileride ne olur bilemem.Gereksiz bir şey şu an."
Gereksiz bir şey...
Böyle düşündüğünü hiç düşünememiştim.Gereksiz bir şey olarak...
Ayrıca istemediğini de bilmiyordum.Şahsen sevdiğim insanla evlenmek isterdim.Onun da isteyeceğini düşünüyordum bu zamana kadar
Demek ki birine sonsuza kadar bağlı kalmak istemiyordu.
Gözlerimi kaçırdım ve ondan uzaklaşıp kahveden son bir yudum aldım.Bardağı masaya koyduktan sonra gözlerimi gözlerine değdirmeden ona döndüm ve konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowman? | MYG
Fanfic"Öp beni!!" Cidden bu adam tam bir anlamazdı.Onu bu durumda ne kadar istesem de öpemezdim.Bunu anlayamıyormuydu? "Yoongi seni öpemem!"dediklerimi umursamadan tekrarladı. "Soyeon öp beni!" Geri çekilmeden ellerimi ellerine yerleştirdim ve ellerini ya...