Bölüm 40 | Final | Son'a Eren Kötü Günler

3.4K 197 127
                                    

|Soyeon'dan...|

Bakışları neden...

"Soyeon sus.Sus ve beni takip et."

Yutkundum.Bakışları beni korkutuyordu.Bana inanmıyor muydu acaba?

Ellerim titremeye başlamıştı.Bana inanmaması...

Ah Tanrım!!

Kolumdan tutup beni merdivenlere yönlendirdi.

Benimle beraber merdivenle tam olarak on kat çıktı.Evet tam olarak on kat.Merdiven çıkmaktan neferet ederdi ve üstelik hep asansör kullanırdı.

Merdivenler bittiğinde nefes nefeseydik.Durmadan yürüdüğünde ben de onu takip ettim.

Bir odanın önünde durduğunda Nora'nın odası olduğunu anlamamla beraber sertçe yutkundum.

Kapıyı açtı ve benimle beraber içeriye girdi.Yatakta oturur pozisyonda duran bedenin yanında bir doktor vardı.

Doktorun yanına yaklaşıp durduk.

Bakışlarımı Nora'nın üzerinden çekemiyordum.Pek üzgünmüş gibi görünmüyordu.Yani...Bebeğini kaybetmiş bir anne böyle olmazdı benim bildiğim kadarıyla.Ben nasıl görünüyordum bilmiyorum ama üzgün göründüğüme emindim.

"Evet doktor bey sizi dinliyoruz."

Yoongi'nin konuşmasıyla bakışlarımı doktora çevirmiştim.

"Hanımefendinin durumu gayet iyi.Sadece kolu kırılmış ve vücüdünda bazı ezilmiş yerle var.Onun dışında gayet iyi."

Gayet iyi mi?

"Bebek?"

Ağzımdan çıkan tek kelime bu olmuştu.Doktorun bakışları beni buldu.

"Bebek mi?Hanımefendi hamile değildi."

Hamile değildi...

Hamile değildi...

Hamile değildi...

Bu iki kelime beynimde yankılanırken bakışlarım duvarda donup kalmıştı.Gözlerim yavaş yavaş dolarken derin derin nefes almaya başlamıştım.

"Ha-hamile de-değil miymiş?"

"Evet aynen öyle.Hamile değildi."

Bakışlarım Noraya dönerken kolumdan ve elimden tutan Yoongi konuşmaya başlamıştı.

"Teşekkürler doktor bey."

Doktor bir şeyler daha söyleyip odadan çıktığında adımlarım bir iki adım geriye gitmişti.

Yoongi'nin kolumdaki eli sıkılaşmış ve beni yandaki koltuğa oturtmuştu.

"Sen...Sen neden bizi rahat bırakmıyorsun?Neden?!"

"Çünkü Yoongi'yi seviyordum.Hala seviyorum ama yaptığım onca şeye rağmen aranızıdaki aşkı bozamadım."

Ellerimi sıktım.Bu kadın...Kesinlikle hastaydı.

"Gerçekten...Sen...Hastasın."

"Nora o DNA testi için tuttuğun doktoru,karnına taktığın takma karnı(canlar şöyle, kemer gibi bir şeyin üstünde yastık gibi bir şey koymuşlar karnı şişik göstersin diye.İlişki durumu karışığı izlediyseniz bilirsiniz) ve yaptığın diğer şeylerin hepsini biliyoruz.Sana bu oyununu bozacağımı söylemiştim.Yaptım da.Ben yaptıklarımın hiçbirini kendim için yapmadım.Soyeon'u seviyorum ve ömrüm boyunca da sevmeye devam edeceğim."

Snowman? | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin