Bölüm 23 | Doymadım

3.7K 227 81
                                    

●●●

|Soyeon'dan|

●●●

Kucağında biraz daha aşağıya inip erkekliğine konumlandığında gözlerini kapatmıştı.

Önümdeki bembeyaz teninde gezdirdim ellerimi.Eğilip dudaklarımı boynuna bastırdım.

Elleri kalçalarıma gitti ve ardından hızla beni yatağa yatırıp her şeyi değiştirdi.
Altındaki boxterdan kurtulup teker üzerime eğildi ve sudyenimi çıkardı.Ardından aşağıya inip çamaşırımı da çıkardıktan sonra tekrar dudakları dudaklarımı buldu.

Ona kolaylık sağlayarak bacaklarımı ayırdım.O sırada geri çekilmiş ve duraksamıştı.Gözlerime baktı ve eliyle ellerimi sarıp parmakalarını paramaklarımın arasına sızdırdı.

Dudakları boynuma değerken zor da olsa konuştum.

"Bitir şu işi artık!"

Geri çekildi ve duraksayıp gözlerime baktı.Bayılmak üzereydim.

"Seni seviyorum sevgilim..."

Sonunda hareketlendi ve kendini bana doğru itti.Gözlerim kapanırken dudaklarını anlıma dokundurmuştu.

Dakikalar sonra kendini yanıma bıraktı.Gözlerimi açmadan öylece beklerken o biraz soluklandıktan sonra yorganı üzerime örttü.

Gözlerimi yavaşça açıp ona döndüm.Beni kendine çekip kollarını bedenime doladığında derin bir nefes almıştım.

İşte huzur burasıydı.

~

Gözlerimi açıp güzelce esnedim.Uykulu halimden arınmaya çalışırken dün gece yaşadıklarımı gelince gülümsedim.

Dün gece sanki çok farklıydı.Cidden
çok...Çok güzeldi.

Yerde gözüme takılan gömeleği ile eğildim ve gömleği üzerime geçirdim.Düğmelerini ilikledikten sonra yeni bir çamaşır alıp giydim ve ardından tekrar yatağa oturdum.

Yanına uzanıp yüzünü inceledim.Yüz üstü yatmış ve kafasını benim olduğum tarafa çevirmişti.Dudakları hafifçe öne çıkmıştı.Kısacası çok sevimli görünüyordu.Eğildim ve önce yanağına ardından da dudağına küçük bir öpücük kondurdum.

Ses çıkmadı.Tekrardan eğildim ve dudaklarına ard arda öpücükler kondurmaya başladım.

Mırıldandı ve dönüp saçlarını karıştırdı.

"Benim uykucu adamım,uyan artık."

Tek gözünü yarımca açtı ve bana baktı.Gülümsedim.Sabah kalkınca çok sevimli oluyordu.

"İstemiyorum."

Elimi tuttu ve beni kendine çekip sarılmamı sağladı.Gülümsedim

"Olmaz kalkman gerek.Hem banyo da yapmalısın.Hadi!"

Başımı ona çevirip yüzüne baktım.Gözleri hala kapalıydı.

Doğruldum ve kolundan tutup kaldırmaya çalıştım.Tepki vermeden ve o kadar çabama rağmen hareket etmedi.

Birden o beni çekti ve kucağına oturttu.Kollarını belime dolarken başını eğdi ve çapkınca gülümsedi.

"Benim bir fikrim var."

Tek kaşımı kaldırdım ve gülümsedim.Kollarımı omzuna çıkardım ve sordum

"Öyle mi?Neymiş"

Eğilip üzerimdeki gömleğinden açık kalan omzuma birkaç öpücük kondurdup tekrar bana döndü.

"Şöyle ki...Banyo yapıcaz ya.Acaba beraber mi girsek?"

Şirince söylediği sözlerle gülümsedim.

Güzel bir fikir olabilirdi.

"Hımm...Bilmem.Olur mu ki?"

Dudağının kenarı kıvrıldı ve öne doğru eğilip beni yatağa yatırdı.

"Olur olur çok güzel olur."

Burnunu boynuma gömüp sürttüğünde kıkırdadım.

"Dün akşam neler yaptık sen hala durmuyor musun?"

Hafif şaşkınlıkla kurduğum cümle ile başını aşağı yukarı salladı ve gözlerime baktı.

"Doymadım ben.Sana doyamıyorum ki zaten."

Ben de doyamıyordum.Hep daha fazlasını isteyip duruyordum.

Daha fazlası da nasıl olacaktı acaba?

Gerçi dün akşam öncekilerden daha farklıydı.Dünü kesinlikle unutmayacaktım.

"Dün çok güzeldi Yoongi.Teşekkür ederim."

Tekrar gülümsedi ve eli yanağımı buldu.Hafifçe okşadı.

"Ben de teşekkür ederim güzelim.Yine çok güzeldin.Her zamanki gibi."

Yanağına bir öpücük kondurup kocaman gülümsedim.Benimle bereber doğrulup yataktan kalktı.

Ben de peşinden kalktığımda baştan aşağıya beni süzüp elimi tuttu.

"Benim kıyafetlerimi giymeni seviyorum.Özellikle dün gece gibi zamanlardan sonra."

"Ben de seviyorum.Sonuçta sen de benim değil misin?Bana ait olduğunu gösterdiğini düşünüyorum."

Cevap vermeden ilerledi.Onu takip ederek ben de banyoya girdim.

Üzerimdeki gömleği çıkartıp bana iyice yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Dudaklarını ne kadar öpsem de doyamayacağımı biliyordum.

Snowman? | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin