Bölüm 27 | Mutlu Olacaksın

3.2K 198 56
                                    

|Yoongi'den...|

Gözlerimi aralayıp etrafıma bakındım yavaşça.Hemen önümde duran bedene daha sıkı sarıldım.

Açıkta kalan boynuna bir öpücük kondurup derin bir nefes aldım.Kokusu ciğerlerime dolarken aldığım huzur ile gözlerimi çoktan kapatmıştım bile.

Biraz daha doğrulup başımı elime yasladım ve onu izlemeye başladım.

Uyurken bile o kadar güzel görünüyordu ki.Buna çok şaşırıyordum.Bir meleği andırıyordu.

O yanımdaydı.Ne olursa olsun yanımda kalmıştı ve ben o kadar şanslıydım ki.Ona sahip olmak çok güzeldi.

Şimdi de bizden bir parça taşıması bambaşkaydı.O kadar yaşadığımız olaylara rağmen bir mucize olmuştu.

Küçük bir mucize.

Bizim mucizemiz.

Daha fazla oyalanmadan ondan uzaklaştım çünkü akşama kadar böyle onu izleyebilirdim.

Kalkıp mutfağa ilerledim.Ona güzel bir kahvaltı hazırlayıp süpriz yapmak istiyordum.

Yavaş yavaş her şeyi hazırladım ve bir tepsiye yerleştirdim.Çikolatalı sütü de unutmayıp hazırladım ve dün aldığım bir tane gülü de tepsiye koyup tepsiyle beraber tekrar yukarıya çıktım.

Yavaşça içeriye girdiğimde hala uyuyordu.Gülümsedim ve ilerleyip tepsiyi yandaki komine koydum.Tekrar yatağa girip ona yaklaştım.

Yanağına bir öpücük kondudurup geri çekildiğimde kıpırdanmış ama uyanmamıştı.Bu sefer uzunca dudaklarını öpünce gülümsemiş ve gerilerek gözlerini aralamıştı.

"Günaydın bebeğim."

"Günaydın."

Gülümsemesi büyüdüğünde ben de gülümsedim ve tekrar dudaklarına kısa bir öpücük bahşettim.

"Hadi bakalım kahvaltıya."

Başını sallayıp doğrulduğunda geri çekildim ve tepsiyi komidinden alıp tekrar yatağa döndüm.Şaşkınlıkla bana bakarken gülümsedim tekrar ve tepsiyi dizlerine bıraktım.

"Yoongi sen ciddi misin?"

Başımla onu onayladım.O hala şaşkın bir şekilde dururken sonunda tepsideki gülü aldı ve kokladı.

"Çok güzel kokuyor."

Gülü parmaklarından aldım ve dağılmış saçlarına götürdüm.Kulağının arkasına sıkıştırdım.

"Çok güzel oldu."

"Teşekkür ederim Yoongi çok güzel olmuş."

"Hadi çabuk ye.O tepsinin hepsi bitecek ona göre!"

Başıyla beni onaylayıp yemeye başladığında onu izlemeye devam ettim.

Yemek yerken kimseyi görmüyordu ve onu böyle izlemek çok güzeldi.

Yemeğin hepsini bitirip sütü de içtikten sonra bana döndü.

Snowman? | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin