Telefonum titrediğinde uyanıktım. Nasıl uyuyabilrdim ki? Her şey beni mahvediyordu.
Babamın yokluğu, en yakın arkadaşımın ihaneti, hayatımın tamamiyle yalan olması..
Ve ben, ben gerçek bile değildim.
Heemin ne istiyordu? Bu bir oyunsa dışarıda bir hayatı olmalıydı, yaşıyordu hayattaydı, ikinci sanal bir hayata ihtiyacı yoktu ki, neden yaşamama izin vermiyordu? Neden benim hayatıma da gözlerini dikmişti?
Ya annem, ona anne diyebilir miydim onu bile bilmiyordum.
Keşke babam burada olsaydı. Her şeyin cevabını ondaydı, o benim anahtarımdı.
Telefonun ekranını bu düşüncelerle kaydırdım.
Numara kayıtlı değildi, başta babam sarmıştım.
O: uyuyor musun?
O: yan odadayım.. ve.. seni merak ediyorum bu yüzden uyuyamıyorum.
O: sadece.. bu kadar.
Ben: Jungkook?
O: evet, benim.
Ben: uyanığım.
O: sıcak çikolata falan ister misin?
Ben: Mutafağa gitmek için çok üşengeçim.
O: Senin için beş dakikaya getirebilirim.
Ben: sanki yanıma gelmek için bahane arıyor gibisin.
O: seni merak ettiğim için uyuyamadığımı söyledim yani..
O: tabiki yanına gelmek için bahane arıyorum.
Ben: tamam, beş dakikan başladı.
O: :)
Gerçekten de beş dakika sonra kapımı çaldı.
Bu hareketi ondan beklemiyordum, daha çok odaya dalacağını falan düşünüyordum.
Elindeki iki kupayı yüzüne kaldırarak gülümsedi, "Sana eşlik edebilir miyim?"dedi.
Onun bu hareketi stresten gerdiğim yüz kaslarımın yumuşamasına sebep oldu, "Güzel olur, içeri gel."diyerek kapının önünden çekildim. Burası hala benim odam gibi hissetirmiyordu.
Tek duvar boydan boya camdı ve dışarısı hoş bir manzara olarak önümde seriliyordu. Sade, krem ve gri renklerin hakim olduğu eşyalar vardı. Yatağım yeterince büyük ve kesinlikle rahattı. Dolaplar, makyaj masası.. her şey tamamen bir kadın odası için minimal ve yerli yerindeydi.
Yorganın altına girdim.
İzin ister gibi yatağın başında dikilen Jungkook'a baktım.. pekala onu yatağıma alacak kadar samimi olmuş muyduk?
Orada uzunca dikilmesi saçma olduğu için bana uzattığı kupayı alarak kenara kaydım. Sırtımı yatak başlığına daydıktan sonra onun yatağa girişini seyrettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
End Game ; 𝐣𝐣𝐤 [ᴇɴᴅᴇᴅ]
Fanfiction- fantastik kurgudur. - a jk day gift. Bojae, sıradan biriydi. Okula gidiyordu, lise birden beri platonikti, matematikten nefret ediyordu, okuldan sonra kız arkadaşlarıyla cilt bakımına bile gidiyordu.. Matematik öğremeni Bayan Oh'a 'Yürüyen Raptiye...