Merhaba, okuyucu!
Level 27'ye geçmeye hak kazandınız, Tebrikler!
Bu oyunu sadece okuduğunu düşünüyorsun, ama.. hayatın kendisi bir oyun değil mi?
Ölmekten kaçmak.. bunu her gün yapmıyor muyuz?
Oynadığın oyuna dikkat et, kazanamazsan kaybeden olduğunda yok olabilirsin.
Sorular;
-Bojae'yi Kim yarattı?
Leehyun, yani babası, gerçek hayattaki bir oyun yazılımcısı. Günümüzdeki oyunlardan farklı olarak tamamen VR gözlüğünün de ötesinde bedenen içine girilebilecek bir oyun yarattı.
Ancak oyuncular bedenen oyunda olmadığında bilgisayarlarının ekranında oyunu takip edebiliyor.
-Bojae nasıl yaratıldı?
Bojae'nin babası oyunun başlangıcında, Bojae'nin hayatı sadece fragman olarak verilirken onu yratmak için hazır kodlar kullanmak zorundaydı.
Bu kodları oyuna üye olurken kendi kodlarını yaratan oyunculardan aldı.
Her oyuncunun, Öz Kod'u vardır. Bu insan bedenindeki kalp gibi sanal bedenin ayakta durmasını sağlayan enerjidir. Eğer bir oyuncu öz kod'unu kaybeder ve ya hasar görmesine sebep olursa sanal hayatı biterken, oyunun dışındaki hayata da asla eskisi gibi olmaz.
Virüsler ve Ana karakter Bojae'nin öz kodu oyunun kendisidir. Sanal bir yazılım oldukları için gerçekte hasar görecek bir bedenleri yoktur. Bu yüzden onları korumak ve ayakta tutmak için bir öz koda da ihtiyaç duymazlar.
Ancak Virüsler ve ana karakter Bojae bilinçlendikçe kendi öz kodunu yaratmaya başlar ve bu gerçek hayatta bir beden ihtiyacı duydukları anlamına gelir.
-Bojae'nin annesi kim?
Gerçek hayatta, Leehyun ile hala evli olan Martha kod adıyla oynayan bir oyuncu.
-Bo Rina kim?
Bo Rina, Bojae'nin ablası olarak bilinen bir yazılımdı. Nedeni bilinmeyen bir sepeten ötürü silindi.
-Bu kod da ne?
Oyunun içinde her şey kodlardan oluşur.
Sanal bir yemeğin, ayakkabının, uçan kuşun kısaca her şeyin ana bir kodu var. Öz değil Ana. Öz Kod sadece oyuncularda bulunur.
Ve virüs olan yazılımlar her şeyin koduna erişebilmek için kendini geliştirir.
Koduna erişilmesi en zor şey ise, Ana Karakter Bojae'dir.
Jungkook bunu başardığı için en iyilerinden biri.
-Virüsler ve Oyuncular arasındaki fark nedir?
Oyuncular gerçekte bedeni olan, yaşayan insanlardır.
Virüsler ise oyunun bir parçası olup insanlar tarafından yaratılan bir çeşit yazılımdır.
-Zayıf nokta nedir?
Son Oyun, Yani orijinal ismi Bojae'nin Yerine olan oyunda birini öldürmek öyle kolay değildir.
Onu tanıyıp hassaslıklarını, etkilenebilecekleri etkenleri ve onları zayıflatan noktaları bulup yok ederek onu önce psikolojik olarak öldürmelisiniz.
-Son Oyun nedir?
Son Oyun Bojae'nin hayatı olan oyuna girdiğinizde oynayabileceğiniz oyun seçeneklerinden biridir. Son Oyun Bojae'nin hayatındaki başka bir oyundur.
Oyun içinde oyun.
Son Oyun alanında Dünya size aittir. Virüsler ve Oyuncular kodlamaları burada yapar, kod yeteneklerini bu oyunda geliştirir ve kendi dünyalarını inşaa eder.
-Hayat silindiri nedir?
Hayat silindiri, Bojae'nin yerine isimli oyunu geliştiren, Martha, yani Bojae'nin annesinin bir teknolojisidir.
Parmak uçlarınızdaki sinirlere dokunduğu andan itibaren bütün bedeninizi sanal ortama aktaran bu madde, gerçekte bedeninizde oyunun izlerini taşımanızı sağlar.
Bu teknolojinin sanal dünyaya aktarımıyla oyunun içindeki oyunlara da giriş bu yöntemle sağlanıyor.
-Virüs ya da Karakterlerin Oyundan çıkması mümkün mü?
Bu sadece deneme aşamasında olan Virüs Yazıcısını kullanan tek virüs Kim Taehyung'un başardığı bir durum. Bu teknolojinin gelişmesi durumunda virüslerin gerçeğe geçebileceği tek bir yol olacak, Virüs yazıcısı.
Ana karakterin kodları virüslerden daha karmaşık olduğu için bu teknoloji ana karakterde işe yaramayacağı düşünülüyor.
Nedeni, onu aktarırken kodlarını bozma ihtimalinin yüksek olması.
-Karakterlerin bilinçlenmesi ne demek?
Heemin'i ele alalım.
Heemin'i strike_gamer kullanıcı adıyla gerçek bir oyuncu oynatıyor.
Ve bu oyuncu oyunda değilse Heemin'in sanal bedeni ve karakteri oyunda olmuyor.
Peki ya strike_gamer oyunda değilse ve Heemin hala oynamaya devam ediyorsa?
İşte o zaman Heemin karakteri bir yazılım olarak bilinçlenmiş oluyor.
Eklemek istediğiniz soruları buraya yazınız.
Bölüm güncellenecektir, Spoiler istemeyin lütfen💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
End Game ; 𝐣𝐣𝐤 [ᴇɴᴅᴇᴅ]
Fanfiction- fantastik kurgudur. - a jk day gift. Bojae, sıradan biriydi. Okula gidiyordu, lise birden beri platonikti, matematikten nefret ediyordu, okuldan sonra kız arkadaşlarıyla cilt bakımına bile gidiyordu.. Matematik öğremeni Bayan Oh'a 'Yürüyen Raptiye...