BAB 49 || WEDDING 🌹

4.1K 163 13
                                    

Hello ! My Baby Girl.

Thzz for 2k voted guys , i love u so much 🎈🌹💖


🌹🌹🌹🌹🌹🌹

"Tahniah bro , dah nak jadi tunang orang dah kau.  "

Ucap Farish seraya menepuk-nepuk belakang bahu kanan Xian . Hari yang sangat dinanti-nantikan oleh Xian telah tiba , dimana hari pertunangan dia dan Carol.

"Thanks bro ,  "

Balas Xian sambil melangkah masuk ke dalam keretanya . Kalini Lewis yang akan jadi driver tak berbayar pada Farish , Ezmeer, Nicholas , Xian , Adrean dan Calvin . Manakala , Xavier dan Ell menaiki kereta lain. Keluarga Xian pun menaiki kereta lain yang dipandu oleh kembar Xian iaitu Xian Markius Lee a.k.a Markius .

Laju kereta yang dipandu oleh mereka bergerak keluar dari homestay yang disewa oleh Xian. Hampir 30 minit perjalanan , sebelum mereka tiba di perkampungan Carol .

"Rindu tempat ni , tempat nilah yang banyak mencipta kenangan pahit manis Miyy . Dan tempat ni juga first Miyy jumpa Biyy. "

Komen Ell , tersenyum pahit dia melihat kawasan yang mencipta 1001 kisah silamnya . Xavier hanya mampu mengosok ubun-ubun isterinya sahaja , didepan Ell dia akan tersenyum . Tapi dibelakang Ell dia seorang iblis ! Syaitan ! Jin ! Segalanya ! , tiada lagi senyuman , tiada lagi percakapan lembut .

Semuanya tegas , senang kata dia ialah DEVILL !! . Tak lupa juga Ell pun sepertinya kejam ! Pembunuh ! Tapi siapa sangka dia seorang model yang terkenal ? . Wajahnya dikenali ramai orang , tapi tidak seorang pun tahu pekerjaan ketiganya selain menjadi seorang CEO dan model .

Sedang asik Ell mengelamun , dia langsung tidak sedar bahawa mereka sudah tiba di hadapan rumah Carol yang dipenuhi ramai sanak saudaranya . Terdapat 2 buah biji khemah di hadapan rumah Carol untuk makan berdamai.

Keluar sahaja dari kereta . Mereka dipandang dengan penuh kekaguman , dengan pakaian yang sepasang . Bertemakan biru navy pada pakaian Xavier , Ell , Farish , Ezmeer , Nicholas dan Lewis. Memang dari awal mereka bercadang untuk menggunakan tema ini , kerana ini merupakan warna kegemaran pada mereka semua .

 Memang dari awal mereka bercadang untuk menggunakan tema ini , kerana ini merupakan warna kegemaran pada mereka semua

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pakaian Xavier.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Hello ! My Baby Girl .Where stories live. Discover now