Hello! My Baby Girl.
XIAN💕CAROL
XIAN P.O.V
Haa aku malas nak cerita panjang -panjang , cuma yang pertama aku nak cakap aku dah bahagia dengan bini aku . Walaupun pelbagai dugaan yang kitaorang hadap.
Okey nak cerita banyak pun tak guna , aku cuma nak cakap yang aku ada 4 orang anak , 2 lelaki . 2 perempuan.
Okey aku pun dapat kembar juga. Bukan 3 malaun tu je , tapi takdelah kembar macam dorang . Aku beza and lain dari yang lain.
Nak aku kenalkan tak kembar pertama aku ? Nak atau tak nak korang kene tahu juga. Aku peduli apa. Ada aku kesah ? . Okey ni aku nak kenalkan kembar pertama aku :
XIAN GIBRAN HAFIQ LEE
&
XIERA NUR CARISSA LEEMereka berdua kembar dan baru je berusia 6 tahun , kembar sepasang ni memang orang nampak comel je . Cute . Tapi sebenarnya tak ! Kau tahu tak menyusahkan ? Hee !! First aku fikir cukuplah ada dua ni dah semak kepala otak aku .
Tapi bila fikir balik masa tu Xavier dah ada 4 orang anak , jadi apa dehal . Aku ikutlah sekali , hahah . Tapi takdelah aku gelojoh sangat , elok je beza umur si kembar ni 2 tahun .
Jangan fikir mudah eaa ? Selalu sangat bergado , naik serabot kepala aku . Aku rasa daripada aku putih sampai hitam aku rasa , yelah mana tak nya asik mengamok je dengan 4 ekor ni . Yang si abang lain kaki buli adik dia . Yang si kakak kaki menyakat adik-adik dia.
Perghh ni kalau bergabung dengan anak-anak Xavier , Ezmeer , Nicholas mahu tak nya jadi hakim and stacy gegar dunia . Hahaha , tak pun boleh jadi meletop era . Hahaha , nasib lah dorang kalau berjumpa takdelah bergaduh . Cuma ada yang menangis je.
Semua kaki menyakat , mana yang budak bawahan jadi hamba. Tak guna betul , aku dulu kecik-kecik takde lah macam dorang ni . Teruk betul .
Dah-dah aku malas nak memekak banyak , ni aku kenalkan kembar terakhir aku a.k.a anak kesanyangan mak dia . Ceh menyampah aku , rogol kang baru tahu. Dah ni kenalkan :
XIERA NUR CINDY LEE
&
XIAN GABRIN HAFIZ LEEDah cukup dah , dengan ini aku XIAN ADAM LEE dan bini aku CAROLINE / NUR AYLIN ingin menyusun sepuluh jari jika ada tersalah kata ke apa . Okey aku nak blaa dulu . Byee byee .
~BERSAMBUNG ~
Hoho maka dengan ini tamatlah kisah antara Xian dan Carol , mohon jangan pupus dulu . Sebab book 2 masih ada , tamat book 2 mohon pupus okey . Hahaha . Okey lepasni tinggal 4 toyol tu lagi. Sambung esok eaa , gantok lah . Hahaha byeee syg 💕 .
YOU ARE READING
Hello ! My Baby Girl .
Misteri / ThrillerCerita ini mengisahkan tentang seorang gadis biasa yang terjerumus dalam dunia mafia oleh ibu bapa angkatnya iaitu CARL EDWARD MIKHAEL dan NUR ERISSA NATHALIA ROSE . Kehidupannya berubah 360° darjah selepas dia memasukki dunia 'GELAP' . Memiliki si...