Hello! My Baby Girl.
NICHOLAS💕 NORA
NICHOLAS P.O.V
Hyeeeee , hehe . Woww kembali kita pada novel Hello ! My Baby Girl. Hahaa okey -okey serious.
Wooiii , haha okey just i want to tell your guys about .. hahha ceh speaking pula aku , okey-okey ni serious . Okey aku terlalu happy sebab tu jadi mental sampai macam ni sekali , bini aku tak bagi aku makan ubat lagi agaknya . Hahaha aku tak gila eaa , just kidding .
Okey firstly aku nak cakap , aku bersyukur ke hadrat illahi sebab dengan izin dia aku dapat seorang isteri yang baik hati , penyayang dan jujur . Walaupun kami berdua pernah bertengkar sampai dia mintak cerai dulu . Tapi alhamdulillah dengan berkat bini Ezmeer dan Ell kami bersatu semula .
Oh sebelum tu korang mesti nak tahu aku ada anak ke tak kan ? Haha mesti ahh ada , bini aku kan kilang buat anak . Hahaha
Abang bergurau je sayang ..
Okey kembar pertama aku perempuan , almaklumlah tak macam Xavier dan Ezmeer kembar pertama dorang lelaki . Aku ni kembar pertama perempuan , tapi dia punya perangai perghh sebijik macam bangsat . Hahha
Takdelah , anak perempuan aku ni lain sikit . Dia punya lasak kalah anak lelaki , sebelum tu meh aku kenalkan nama dia .
Kenalkan :
TENGKU NUR RAISYA FATHIATUL
&
TENGKU NUR RIANA ZARATULKorang jangan ingat aku ada 2 betina ni je ? Haha aku ada lagi 2 toyol , jarak 2 tahun dari kembar pertama yang baru berusia 4 tahun . Memperkenalkan genetik aku yang kedua , hahaha
TENGKU RAFFA RAYQARL AL-AMIM
&
TENGKU RIZZO RIZQY AL-AMIM.Haa 2 ekor toyol ni jangan main-main , keje nak tembak orang je kalau dia pegang pistol mainan dia. Hahaha maklumlah bapak mafia kan. Eh dah lah aku nak rehat , aku dah penat dah berlakon dalam citer ni .
Aku nak rehat , lepasni biarlah anak-anak aku pula gantikan aku. Aku dah rasa tua pula sekarang ni . Sekian daripada aku TENGKU RAY AL-AMIM NICHOLAS dan isteri aku NORA SHIATUL .
Aku mintak maaf kalau ada terkasar bahasa ke apa dalam watak aku ni , biasalah mafia mana ada yang baik ? Baik pun yang celup punya . Hahaha dah-dah aku dah penat buat dosa.
Nak buat anak je sekarang ni , haha gurau-gurau. Ok lah gua cau dulu , bye bye.
~BERSAMBUNG~
Maka diistiharkan bahawa tamatlah watak Nicholas dan Nora dalam , semoga korang berdua aman sentiasa . Tapi hanya seketika lepasni ada book 2 pula. Book 3 tak tahu lah ada ke tak , kalau ada pun korang dah mati agaknya . Hahaha.
YOU ARE READING
Hello ! My Baby Girl .
Misterio / SuspensoCerita ini mengisahkan tentang seorang gadis biasa yang terjerumus dalam dunia mafia oleh ibu bapa angkatnya iaitu CARL EDWARD MIKHAEL dan NUR ERISSA NATHALIA ROSE . Kehidupannya berubah 360° darjah selepas dia memasukki dunia 'GELAP' . Memiliki si...