BAB 33 .

3.9K 130 20
                                    

Hello! My Baby Girl .

1 tahun kemudian .....

Selama setahun En.Edward dan Pn.Erissa berada di Jepun , dijepunlah membuatkan kehidupan mereka berubah . Tahta kekuasaan mereka semua dia kuasai oleh anak mereka : CARLA ELLIANA MIKHAYLA ROSE atau digelar ELL .

Gadis yang polos , seperti Ijah. Tiada bandingnya . Tetapi gadis ini memiliki kelembutan sedikit berbanding dengan Ijah. Perwatakannya tidak sekasar Ijah , lemah lembut tapi disebalik itu tiada siapa yang tahu bahawa dia telah mewarisi semua tahta ayahnya sendiri . Tahta sebagai seorang ketua mafia bagi kumpulan : THE BLACK SCORPIAN .

"Mama adik dah balik ."

Laungnya dari luar rumah , terhenti langkahnya seketika apabila melihat seorang wanita tua yang bersama dengan mamanya.

"Oh ya Mar , kenalkan ni ada dara aku Elliana. "

Kenal Pn.Erissa pada sahabatnya di Jepun iaitu Marilyn ataupun lebih tepat digelar Mar . Pengurus majalah dan pengurus model yang cukup terkenal di jepun.

"Hye , Aunty  "

Sapa Ell pada wanita itu , disalam dengan penuh sopan sebelum berlalu duduk disebelah mamanya .

"Lawa dia Erissa , macam kau ."

Puji Mar , dicuitnya peha sahabatnya itu sambil tersipu-sipu.

" --- kalau aku nak jadikan dia model aku boleh tak ? Muka dia no bad lah. "

"Tu kau kene tanya dengan tuan punya badanlah , kalau dia setuju aku setuju. "

Balas Pn.Erissa sambil menyapu lembut peha Ell , tersentak Ell seketika. Dalam kepala otaknya tika ini hanyalah tilam dan baby L nya , itu sahaja.

"Haa ? Ada apa maa ? "

Soal Ell , dia bukan tahu apa-apa pun.

"Aunty nak awak jadi model aunty boleh ? "

Tanya Aunty Mar hendakkan kepastian , Ell terus memandang wajah mamanya yang sedang tersenyum manis . Dia mengeluh perlahan , dia kenal dengan mamanya . Jika mengharapkan sesuatu mesti mukanya dimanjakan atau tersenyum sahaja.

"Tapi Ell masih belajar , boleh ke ? "

Sememangnya dia masih lagi bergelar student di University Japan Highshool.

"Boleh je , alah umur kamu pun muda lagi kan ."

Terus Ell menganggukkan kepalanya tanda di setuju , tersenyum riang mamanya.  Akhirnya anaknya jadi model jua , walaupun secara terpaksa 😂.

  Akhirnya anaknya jadi model jua , walaupun secara terpaksa 😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Hello ! My Baby Girl .Where stories live. Discover now