SPECIAL CHAPTER 🌸💕

4.4K 106 2
                                    

Hello! My Baby Girl .

7 tahun kemudian ...

XAVIER 💕 ELL


XAVIER P.O.V

Heyy guys , terima Kasih sebab selalu menyokong watak aku dan yang lain. 7 tahun dah berlalu , kini aku dikurniakan lagi 2 orang cahaya mata perempuan.  Kembar ? Ya dia kembar .

Edan dan Eyan dah pun masuk ke usia 7 tahun.  Walaupun dia mempunyai adik perempuan , Edan tetap melayan adik perempuan nya sebijik seperti lelaki.

Alhamdulillah , waktu kejadian Ell ditikam oleh Xijin tu.  Aku dan yang lain sempat selamatkan Ell , Ell hanya kehilangan banyak darah dan racun ditubuhnya tidak terlalu banyak . Kata doktor Ell disahkan mandul dan tidak dapat beranak lagi .

Tapi bila apakan daya kalau dah rezeki tak kemana juga kan ? Ell selamat melahirkan 2 orang puteri kami :

-TENGKU CARLA FIRRARA ARYANI
&
-TENGKU CARLA FIRRORA ARFANI

muka sikembar pada awal kelahiran mereka sebijik macam muka aku , tapi bila dah besar ni muka mak dia pula . Menyampah aku , tapi mak dia bangga lah sebab ada juga anak dia yang ikut muka dia .

Haha ada aku kesah ? Janji 2 toyol sejati aku ikut muka aku , aku pernah juga cakap dengan bini aku yang aku nak anak lagi.  Tapi dia boleh pula cakap macam ni "BIYY INGAT MIYY NI KILANG BUAT ANAK ? "

Hahah kau memang kilang buat anak sayang , dengan adanya si kembar yang baru ni.  Aku banyak berubah , aku bukan seperti Xavier yang dulu. Yang panas baran , tidak mudah tertawa dan sebagainya.

Aku yang sekarang ni lain , nak tahu kenapa aku lain ? Nanti aku akan kisah pada book 2 .

Oh sebelum aku lupa , aku nak cakap yang 7 jejaka malaya tu pun dah bahagia juga. Nak tahu dah bahagia dengan siapa ? Sila lah tunggu bab seterusnya okey.

Sebelum tu , aku nak cakap yang 7 jejakan ni semak je ikut aku . Semua benda nak ikut aku gan bini aku , nasib baik muka anak lain-lain . Kalau sama aku tak tahu lah genetik apa dia pakai 😂.

Okey lah tak mau cakap banyak-banyak sebab banyak lagi nak diceritakan , so kau kenalkan korang dengan anak-anak gadis aku .

TENGKU CARLA FIRRARA ARYANI
&
TENGKU CARLA FIRRORA ARFANI .

TENGKU CARLA FIRRARA ARYANI&TENGKU CARLA FIRRORA ARFANI

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


~ BERSAMBUNG~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~ BERSAMBUNG~

Hello ! My Baby Girl .Where stories live. Discover now