BAB 19 .

3.8K 110 4
                                    

Hello ! My Baby Girl .

" Fuck !! ."

Carut Xavier apabila dia merasakan ada sesuatu yang cukup dikenalinya itu melekat betul-betul didahinya , senyuman senget mula terukir pelan-perlahan dibibirnya .

Dia tahu siapa yang buat itu sebab itulah dia hanya berdiam diri , dengan sekali rentapan sahaja benda yang betul-betul didahinya tadi bertukar tangan .

Tanpa dia sempat bersedia dan mengelak satu tendangan yang cukup padu terkena didadanya , berdecit dia seketika. Kebelakang dia beberapa tapak akibat tendangan tersebut .

Walaupun tendangan itu tidaklah sekuat mana tapi tetap sakit dan terasa sehingga ke jantungnya , dipegang dadanya dan digosok bagi menghilangkan rasa sakit serta perit didadanya .

" Shit ! How dare you ."

Marah Xavier , diangkat mukanya untuk bertentangan mata dengan manusia yang telah menendangnya tadi . Daripada cahaya bilik yang gelap kini menjadi cerah dan terpampanglah wajah adik bongsunya yang sedang memandang tajam kearahnya .

" You asked me i dare to do this kind of thing? I must be brave."

Balas TENGKU FARISHA BELLA ALEXANDRA a.k.a ISHA ataupun lebih dikenali sebagai adik bongsu Xavier .

" Shit ! I'm sorry "

" Tulah yang Along tahu , bila dah buat salah say sorry . Lepastu buat lagi , Along ingat Isha ni driver lori ke ? Sorry naik lorilah ."

" Va bene se non mi perdoni, farei meglio a tornare indietro. la perdita di je vieni qui, ciao ."
( It's okay if you do not forgive me, I'd better go back. loss of je come here, bye )

Ucap Xavier seraya berlalu meninggalkan Adiknya , baru sahaja dia ingin berlalu tangannya dipegang erat oleh si adik.

" Along nak pergi mana ? Kata nak teman Adik.  Tu apa ? ."

Soal Isha , dikerdipkan beberapa kali matanya apabila dia ternampak satu bungkusan ditangan Xavier . Wajahnya sengaja dimanjakan dan digeselkan wajahnya dilengan sasa Xavier .

Dalam diam Xavier menahan tawa , keluarganyalah yang selalu menghiburkan hatinya dan menenangkan hatinya . Lagi-lagi bila bersama dengan Adik bongsunya ni , hilang segala tekanannya .

" non fare regali a te, ricorda di condividere ma non essere qui per questo. per sua madre. "

( Do not give gifts to you, remember to share but do not be here because of it. for his Bonda. )

Baru sahaja Xavier ingin memanggil Bondanya , Adiknya terlebih dahulu menutup mulutnya.

" Siapa cakap Isha tak nak ? Isha naklah . Bak sini ."

Dirampas begitu sahaja bungkusan coklat yang sempat dibeli oleh Xavier sebelum dia datang ke sini .

Mesti korang pelikkan kenapa Xavier tak bercakap dalam bahasa melayu ? Sebenarnya dia tak pandai untuk berkomunikasi dalam bahasa tersebut. Sebb itulah dia akan bercakap dalam bahasa english or italy .

Sebagai bahasa hariannya . Ok dalam keluarga Xavier ni Ayahnda seorang yang sangat tegas , mereka dilarang untuk berkomunikasi dalam perkataan kau aku . Jika tidak ada hukuman yg menanti .

Ok back to story .

💎🌝💎🌝💎🌝💎

" Apahal dengan botak ni ?"

Tanya Farish pada kedua orang sepupunya dan Lewis , Nicholas hanya membuat wajah dinginnya sahaja .

Hello ! My Baby Girl .Where stories live. Discover now