Hello ! My Baby Girl .
Kecerahan matahari di kota Paris itu dapat mengejutkan Ijah dari tidurnya yang lena , tapi sayang dia tidak dapat mengerakkan tubuhnya ke kiri dan ke kanan . Renggekkan yang dilontarkan oleh Ijah dapat membangunkan Xavier , terpesat-pesat Xavier bangun sambil mengosok-gosok matanya.
Terbutang mata Ijah seketika , dilihat sekeliling kawasan yang tersangatlah asing baginya . Dia langsung tidak mengingati apa yang telah berlaku termasuklah Xavier .
"Who are you ?? "
Serentak Ijah dan Xavier , serta merta Ijah menendang tubuh Xavier sehingga menyebabkan Xavier jatuh akibat tidak dapat mengimbangi dirinya . Cepat-cepat Xavier bangkit dari jatuhnya tadi sambil mencapai bathdrobenya .
Contoh bathrobe Xavier .
"Shit ! how can you get in here ?!! "
Lantang Xavier , terbutang mata Ijah mendengar butir bicara Xavier . Ditarik selimut yang dipakainya sehingga menutupi kepalanya .
"What the fuck ! Kau tanya aku ? Kau tu buat apa dekat aku ? Sial punya jantan !! ."
Dicapai salah satu bantal yang berada ditepinya dan dibaling ke arah Xavier , tapi balingannya dapat ditangkis oleh Xavier . Lepas mendengar kata-kata Ijah terus Xavier teringat akan sesuatu .
"I'm sorry , aku tak sentuh kau pun . Aku cuma tolong kau je semalam , sebab kau pengsan dekat tengah-tengah hutan sana ."
"Tipu !! Lelaki semua sama je !! "
Tengking Ijah , kata-kata Ijah itu membuatkan Xavier panas hati. Terus dia mendekati tubuh Ijah secara pelan-perlahan , sampai saja dibawah kaki Ijah terus tubuh Ijah ditindih . Pertama kali dalam hidupnya selama 22 tahun , ini kali pertama dia sedekat ini dengan yang bergelar perempuan.
"Lelaki semua sama kan ? Ok kau nak aku buat benda yang aku tak buatkan ? No problem aku boleh je buat la mia bambina "
( my baby girl .)"What ? La....mumiaaaa ? Fuck ! Bahasa apa pula aku jumpa kali ni ."
Terus ditendangnya aset Xavier menggunakan kepala lututnya . Mengerang Xavier seketika sambil terduduk , kekuatan Ijah tidaklah sekuatnya tapi bila melibatkan asetnya dia lemah .
Dilihat sahaja Xavier mengerang kesakitan terus dia cuba untuk turun daripada katil , belum sempat dia melarikan diri kakinya dibetes terlebih dahulu oleh Xavier . Tersungkur dia di atas lantai , free-free je cium lantai mozek tu.
"Fuck !! Mama !!!!! Tolong !!!!! Papa !!!!!! Mama ? Mama !!!! "
Dijerit nama mama dan papanya sekuat hati . Mendengar sahaja nama mamanya dipanggil terus Xavier teringat akan sesuatu , ditinggalkan Ijah yang sedang merangkak ke depan pintu .
Dibuka handphonenya , dan ya ! Ada beberapa panggilan dari 4 ekor makhluk allah serta panggilan dari mama dan papanya . Berkerut dahinya apabila mendapati beberapa mesej yang dihantar oleh papa angkatnya .
YOU ARE READING
Hello ! My Baby Girl .
Mystery / ThrillerCerita ini mengisahkan tentang seorang gadis biasa yang terjerumus dalam dunia mafia oleh ibu bapa angkatnya iaitu CARL EDWARD MIKHAEL dan NUR ERISSA NATHALIA ROSE . Kehidupannya berubah 360° darjah selepas dia memasukki dunia 'GELAP' . Memiliki si...