Hello ! My Baby Girl
CALVIN ♥ ALISYA .
Hye guys , maaf sebab menyepi .
CALVIN P.O.V
Hye , kenalkan dengan aku ? SYED IAN CALVIN . Mestilah kenalkan ? Hmm tak nak cakap banyak ni aku nak kenalkan wife aku ALISYA KARIMOVA RIN .
Hmm , walaupun ALISYA ni wife kedua bagi aku . Tapi dia lah yang terakhir bagi aku , aku tahu sakitnya bila Adrean kehilangan wife dia . Macam tu lah sakitnya bila aku kehilangan wife aku SYAZA AQILA . Dia kawan kepada Ell dan yang lain , nak buat macam dah takdir aku bergelar duda dan akan bergelar ayah tak lama lagi .
Pada usia kandungannya nak masuk 2 minggu , wife aku terkena tekanan perasaan . Dia kene semua tu disebabkan dia dapat tahu yang kawan baik dia Amalina menghidap sakit bara otak , dari sana aku perhati je perangai dia slow-slow berubah . Kerap acap kali termenung and selalu sangat habiskan masa dia dekat rumah Adrean untuk jaga Amalina .
Adalah juga kami berdua bertengkar sebab dia menganggu privasi Adrean and wife dia , tapi dia tetap nekad sehingga sanggup nak lari rumah kalau aku tak bagi dia jumpa wife Adrean tu . Aku tak boleh nak buat kata putus , jadi aku izinkan dia ke sana . Demi baby yang ada dalam perut dia yang baru sahaja memasuki 2 minggu tu .
Masuk sahaja kandungan wife aku 3 bulan dia accident nak anak tu gugur , bagi aku hilang anak takpe lagi . Tapi apakan daya wife aku meninggal time 2 minggu lepas pembedahan untuk bersihkan rahim dia , doctor cakap salur darah tak sampai ke otak dia dan dia koma selama 2 minggu tu .
Nak tahu kenapa dia boleh accident ? Cerita dia macam ni , masa tiba je aku dengan wife aku dekat hospital . Adrean terus cakap wife dia dah takde , masa tu kami ramai-ramai tenangkan Adrean tanpa aku sedar wife aku lari masuk dalam wad yang menempatkan mayat wife Adrean . Adrean sangkakan bila doctor pam jantungnya , dia akan hidup . Rupanya tak . Tanpa fikir panjang wife aku terus lari keluar dari bilik wad wife Adrean dengan membawa kunci kereta Adrean .
Aku dan bodyguard-bodyguard aku tak sempat nak tahan dia , laju je kereta dia pecut sampailah kereta dia terbabas dan terlanggar belakang bas . Hampir separuh kereta Adrean termasuk ke bawah badan bas tu , nasib baik wife aku patah kepala dan kaki sahaja time tu .
Tapi allah lebih sayangkan dia , kerosakan pada kereta Adrean pun Adrean tak minyak ganti. Sebab dia tahu , wife aku and wife dia kawan rapat . So dia faham . Lepas wife aku meninggal aku jadi kejam sekejam-kejamnya , sehinggalah ada misi di Amerika syarikat . Aku sendiri yang tawarkan diri untuk ke sana , aku ditugaskan untuk membunuh wife aku yang sekarang .
Akibat dia cuba nak racun makanan Grandpa and Grandma , dia sanggup menyamar sebagai penjual kek semata-mata untuk hancurkan hidup Grandpa dah takluki 2 senjata rahsia yang ada pada Xavier dan Ell . Dia tak tahu pun yang senjata tu sebenarnya bukan pada Grandpa .
Hampir 2 minggu aku berada di Amerika sebelum aku bertemu dengan dia , banyak kali dia cuba larikan diri dan elak dari aku . Tibalah satu malam tu aku dapat dia dan aku bawak dia balik ke bilik hotel aku . Dari sanalah macam-macam yang dia cuba buat dan menguji kesabaran aku , tanpa fikir panjang malam tu juga dia jadi hak aku . Aku tahu aku salah , tapi aku tak boleh bak kawal nafsu aku apabila melihat dia memakai singlet and dia memberotak kuat .
Misi aku memang berjaya untuk dapatkan dia , tapi misi aku untuk bunuh dia gagal . Apabila aku melihat kesedihan dia apabila aku hendak bawak dia pulang ke Italy . Tapi aku kuatkan juga diri , sampailah tiba di Italy . Xavier mengurung dia hampir 1 minggu tanpa memberi dia makan dan hanya beralaskan perut menggunakan air mineral sahaja , jatuh simpati juga aku dekat dia .
Tapi lagi simpati bila aku melihat bibirnya yang pucat dan dia kerap hendak muntah tapi dia tahan akibat tangan dan kakibya yang diikat rapi oleh Xavier , tibalah satu hari tu aku bawa masuk Pn.Erissa ke dalam bilik tahanan tu untuk check kesihatannya dan dia mengatakan bahawa gadis yang aku pernah rogol tu mengandung .
Usia kandungannya baru sahaja memasuki 7 hari , sebak hati aku sebab semua tu salah aku . Tanpa fikir panjang aku terus melepaskan ikatan pada tubuh dia dan dari situlah aku berkahwin dengan dia dan dikurniakan kembar juga . Meh aku kenalkan anak aku :
SHARIFAH ISYAH SYARIVIONA RIN.
&
SYED ISAAC ISKANDAR AFREN .Aku dengan wife aku tetap menyayangi mereka walaupun wujudnya mereka sebelum aku dan wife aku menjadi satu ikatan yang sah , okeylah aku SYED IAN CALVIN dan wife aku ALISYA KARIMOVA RIN mengundurkan diri .
~BERSAMBUNG .
[802 patah perkataan] .
Maaf sebab lama menyepi , busy sikit dan insyaallah malam ni akan tamat sepenuhnya Hello ! My Baby Girl .
Mesti ramai yang nak cerita yang lengkap kan ? Okey sis nak cakap yang dekat My wife ! Ratu Iblis akan flashback semua sekali sebelum dorang semua ada anak .
Okey bubye .♥
YOU ARE READING
Hello ! My Baby Girl .
Детектив / ТриллерCerita ini mengisahkan tentang seorang gadis biasa yang terjerumus dalam dunia mafia oleh ibu bapa angkatnya iaitu CARL EDWARD MIKHAEL dan NUR ERISSA NATHALIA ROSE . Kehidupannya berubah 360° darjah selepas dia memasukki dunia 'GELAP' . Memiliki si...