SPECIAL CHAPTER 2💕

3.9K 83 0
                                    

Hello! My Baby Girl.

EZMEER 💕 YUYUN .

EZMEER P.O.V

Heyy , kenal aku ? Yeahh aku Ezmeer . Alhamdulillah allah jodohkan aku dengan perempuan yang baik dan bijaksana , mungkin memang jodoh aku dengan di kot dari mula aku jumpa dia dulu.

Dia baik , bijak , pandai masak , hebat layan kehendak aku. Tipulah kalau dalam perkahwinan takde gaduh-gaduh kan ? Aku dengan dia adalah juga gaduh , tapi aku tak pernah pun jentik nikan pula pukul dia ? . Nope tu bukan Ezmeer Amsyar lah kalau jadi lelaku daryus.

Dia perempuan yang baik , tak pernah sekali pun bantah apa yang aku cakap . Turut je kehendak aku sehinggalah kini kami dikurniakan 4 orang anak , maklumlah genetik kembar kan . Jadi aku pun dapat anak kembar. Meh aku kenalkan kembar yang pertama :

TENGKU EZWAN UQASHA AL-FATHIH
&
TENGKU ERWAN AQASHA AL-FATHIH .

Kembar yang pertama ni baru sahaja menjejak usia 5 tahun . Jarak 2 tahun daripadanya ada lagi 2 orang kembar . Meh lah aku kenalkan semua anak-anak aku .

TENGKU NURUL ERWANA KHALISHA
&
TENGKU NURUL ERWANI KHILASHA.

Haa besar dah bilangan keluarga aku , syukur pada Allah sebab panjangkan umur aku sehinggalah sekarang ni. Dunia mafia kami tak tinggalkan lagi , still aktif cuma dah tak seaktif dulu .

Biarlah lepasni anak-anak kami semua yang sambung , tu je harapan kami semua.

Oklah setakat ni je lah kisah antara aku dan bini aku , aku TENGKU EZMEER AMSYAR AL-FATHIH dan isteri tercinta NURUL NATASHA . Tak lupa juga pada si kembar kami .

Maaf kalau ada salah silap , kami harap kisah kami ni boleh dijadikan satu teladan dan hiburan😂.  Okey gua cau dulu , gua banyak lagi kerja nak buat . Byee...

~BERSAMBUNG~

Tamat dah kisah percintaan dan kisah antara Ezmeer dan Yuyun. 😚🐾

Hello ! My Baby Girl .Where stories live. Discover now