Kuroko:
Dneska jsme měli mít trénink a Kagami ještě nepřišel. Mě by zajímalo,kde je. Jak pozoruji ostatní nejsou zrovna nadšení....
Hyuga:
,, kde je ten Kagami má už 10 minut zpoždění!"
Teppei:
,,hele uklidni se...určitě má důvod, proč má zpoždění...."
Kagami:
,,sorry za zpoždění už jsem tady!"
Trenérka:
,,kde si byl!"
Řekla a dala mu pohlavek... kluci jednou říkali,že ona by potřebovala Akashiho císařské oko, protože je menší než my a vždycky když nás mlátí musí se natáhnout.... to lámání kotníku by se jí hodilo....
Hyuga:
,,pojďte konečně trénovat dokud jsme tu všichni...."
Teppei:
,,druháci proti prvakům?"
Hyuga:
,,jo...." řekl trochu šibalsky.....
Mitobe:
,,to zas dopadne....."
Dnešní trénink byl jako ostatní.....byl tvrdí,ale že by nás úplně vysílil to ne...Když k večeru jsem šel domů..nedíval jsem na cestu,když v tu chvíli někdo do mě vrazil...
,,dávej pozor blbe-.......Tetsu ?" Řekl hodně zmateně a na jeho pohledu to šlo poznat.
,,Aomine-kun?"
,,jdeš z tréninku co?"
,,jo....a ty si zase ležel na střeše a nešel na trénink,že?"
,,že se vůbec ptaš Tetsu..." řekl a pokračoval dál v cestě....
Já jsem taky neotalel a šel domů....Když jsem vkročil domů,pozdravil jsem mámu a šel jsem si lehnout a odpočívat....byl to nároční den
Kagami:
Po tréninku jsem zase doma vyžral půlku ledničky,protože hlad je hlad....potom jsem si velebil na posteli a civěl na strop.... Nakonec jsem usl s spal až do rána....RÁNO
Spal jsem si,když v tom mě máma začala budit....
,,vstávej broučku,já za 15 minut musím jít do práce,tak ať si v kuchyni"
,,jo,už vstávam.....a neříkej mi broučku" začal jsem se nervovat....
Když jsem se oblék a vyčistil zuby šel jsem s taškou dolů se nasnímad a jít do školy... jako vždycky se mi,tam nechce a komu by jo? Uviděl jsem mámu u dveří jak se se mnou loučila....
,,tak ja jdu a užij si školu"
,,jo...." odfrkl jsem,snídani jsem do sebe nacházel docela rychle a tak jsem pomalejším krokem šel směr škola...
Do školy jsem akorát přišel,když zrovna otevírali....aspoň jsem nemusel čekat.... sedl jsem si na svoje místo a za mnou už dávno seděl kuroko....
,,ohayo Kagami-kun"
,,ohayo" odpověděl jsem neutrálním tónem ,,dnes je zas trénink co?"
,,jo....hlavně zase nepřijd pozdě jako včera, protože jestli se zpozdíš,tak tě nezmlatí jen rukou"
,,tak ona je schopná všecho,ale nemůžu popírat,že není hrozná trenérka"
Celý den ve škole jsem jen civěl z okna a učitelé si toho všimli....ovšem začali po mě řvát, ať dávám větší pozor,ale mě se stejně víc zamlouval ten pohled z okna....mohl jsem aspoň v té celodenní nudě přemýšlet...
,,kagami-kun jsi v pohodě?" Řekl Kuroko
,,jo,jsem....." Řekl jsem naštvaně,protože mě vyrušil z mého přemýšlení....
,,už zvonilo,měli bychom jít na oběd a pak na trénink ostatní jsou už v jídelně"
,,to jsem byl tam moc v tranzu?"
,,už od začátku výuky jsi byl zamyšlení a neposlochal si učitele"
,,tak pojď už na ten oběd,mám hlad"
Šli jsme tedy na oběd...vzali jsme si jídlo a šli jsme se posadit...
,,Kagami-kun,Kuroko-kun! U nás je volné místo!" Zařval na nás Teppei
,,aspoň si tě pohladil pohlídám ať nepřijdeš pozdě na trénink" řekl mi Hyuga
,,jo....." Řekl jsem otráveně, protože jsem měl pořádný hlad
,,pozor Bakagami má hlad" provokativně řekl s nadšením Hyuga
,,neříkej mi tak!"
Kuroko:
Všichni se okolo smáli nad jeho výbuchem vzteku...a málem se odusili jídlem,kdyby je trenérka ezklidnila.....
Šli jsme na trénink,kde jsme zase tvrdě trénovali...celou dobu jsem přemýšlel nad tím,jak Kagami nevnímal ve hodinách.....
,,Kuroko dávej větší pozor! Soustřet se!" Okřikla mě a já hned zpozornil a dál už o tom nepřemýšlel....
ČTEŠ
Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|
RomancePříběh,kde Kuroko se zamiluje do Kagamiho. Je smutný z představy, že ho Kagami nikdy nebude chtít. Do toho se mu ozve Ogiwari, který ho prosí o druhou šanci. Jak tenhle příběh dopadne? Najdou si Kuroko a Kagami s sobě cestu?Čtěte a dozvíte se více 🌸