Kagami:
Bylo jsme už asi v polovině naši hry. Vyhraval jsem nad Himurem o dva body,když v tom uslyším,tak známý otravní hlas....
,,zdar hoši,můžeme si s váma zahrát?"
,,Zdar Takao,ty žiješ? Protože jsem tě dlouho neviděl "
,,Zahrajemi si,ty a Kagami proti mě a Midorimovi "
,,kdo dřív dá 100 košů?" Optal se dál Himuro
,,jak jinak " řekl a oba se zasmáli. Divím se,že ta tsundare mrkev to s ním dává. A nakonec jsme skončili 2 na 2,kdo dá dřív dá 100 košů....bezva,říkal jsem siKuroko:
Bylo strašně líto Ogiwariho,ale do stejné řeky nevkročím dvakrát. Ale co když mě Kagami odmítne? Bylo by mi trapně,kdyby jsem později musel za ním,aby mi dal šanci. Neříkám,že bychom nemohli být přátelé,ale mě i jeho by to uvnitř rvalo srdce. Řekl jsem si,že půjdu s Nigem ven,abych se odreagoval. Na zahradě jsme si hráli a bylo mi zase fajn.
,,Kuroko,přišla ti návštěva!" Řekla mi máma a já se otočil. Vedle mámi stála Alex.
,,Ahoj Kuroko,na chvíli jsem přišla,nevadí ti to?"
,,Ahoj,nevadí..." Řekl jsem a usmál se na ní
,,hele Kuroko mohla bych si s tebou promluvit?"
,,a o čem Alex?"
,,mám na tebe otázku,líbí se ti více kluci nebo holky. A neboj nikomu to neřeknu "
,,líbí se kluci....pamatuji si na svého prvního a jediného přítele,kterého jsem čistou náhodnou potkal "
,,aha,můžu se na něco zeptat,víš....líbí se ti teď někdo,nemusíš říkat přesně kdo,ale stačí jo nebo ne"
,,nikomu to hlavně neříkej,ale ...."
,,povídej Kuroko" řekla a usmála se
,,....líbí se mi Kagami-kun,prosím hlavně to neříkej nikomu "
,,neboj nechám si to pro sebe "
,,děkuji moc Alex"
,,a co kdyby jsem vám dvou domluvila schůzku na zítra?"
,, na co schůzku Alex ?"
,,aby jste se více poznali,jste přeci světlo a stín "
,,tak dobře..."
,,zítra ve 4 na hřišti,oka?"
,,oka...a ty mu to vyřídíš?"
,,určitě,navíc nevím proč,ale připadá mi divný "
,, Fakt? Mě taky přijde divný,prostě takový zamlklý "
,,ach...určitě to je jen chvilkové období"
,,snad jo..."
ČTEŠ
Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|
RomancePříběh,kde Kuroko se zamiluje do Kagamiho. Je smutný z představy, že ho Kagami nikdy nebude chtít. Do toho se mu ozve Ogiwari, který ho prosí o druhou šanci. Jak tenhle příběh dopadne? Najdou si Kuroko a Kagami s sobě cestu?Čtěte a dozvíte se více 🌸