#33

127 13 2
                                    

Kuroko:

Chvíli jsem ještě stál venku stál,když v tom mi přišla zpráva od mámy,že mám přijít už domů. Když jsem přišel domů, řekl a ať si jdu umýt ruce,protože dodělala večeři.
,,kde jsi vůbec byl?" Začala se mě vyptávat
,,jen tady kousek,potřeboval jsem na chvíli na vzruch"
,,aha a co Kagami,jak se má?"
,,poslední dobou se zdá být divný,tedy z mého pohledu "
,,a kdy jsi si toho všimnul?"
,,asi přibližně po tom výšlapu se začal chovat divně "
,,a stalo se něco na tom výšlapu?"
,,no..."
,,neboj mě to můžeš říct. Nechám si to pro sebe. Řekl jsi mu tam snad co k němu cítíš?"
,,to ne,ale...víš,večer jsme hráli flašku a kapitán dal kagaminu úkol,aby mi dal pusu "
,,a on ti jí dal co?"
,,jo..." Řekl jsem a dojedl jsem jídlo,abych mohl jít do svého pokoje ,kde jsem si únavně lehl. Hned se ke mě Nigou přitulil a bylo v chvíli bezva.

Kagami:

U dveří jsem se rozloučil s Alex a jsem rozebrat nákup a něco udělat k snědku. Uz mi pořádně kručí v břiše.  Dokázal jsem udělat polévku. Jsem dobrej, neskončím tu hlady! Říkal jsem si. Potom jsem lehl na gauč a do pozadí jsem si pustil televizí,ať tu není takové ticho. Byl jsem rád,že zítra nemusím vstávat do školy,protože je víkend a trénink taky není. Navíc trochu odpočinku neuškodí a mám aspoň čas přemýšlet. Najednou v filmů,který zrovna dávali byla,tak trochu postelová scéna a já zpozorněl. A začal jsem si klást otázku, jak to dělají dva chlapy? To si ho navzájem vyhulí? Ještě mi řekněte,že si to strkaj tam,kde nemají a já to nedám. To,abych se podíval na nějaké péčko. Ne! Na Gay porno se rozhodně v mém případu dívat nebudu!
,,do hajzlu!" Křikl jsem a bouhnul rukou do stolu. Sakra co to mám zrovna za období,že přemýšlím nad takovými kravinami. Radši už půjdu spát,protože na to nemám.

Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat