Kagami :
Dneska by měl být zápas s Kaijo. S týmem jsme seděli na obědě. Teppei pořád blábolil o tom, že si užijeme zábavu,ovšem Hyuga byl zase na nervy z něho a rval do něj jídlo jen, aby už držel hubu . Kam sem se to dostal. Fakt by bylo lepší, kdyby mě tedy odvezli na ten pokoj 13 v kazajce. Říkal jsem si. Neodolal jsem a koutkem oka jsem se musel podívat na Kuroka. V klidu jedl a přitom se usmíval na celý tým, protože to co zase dělali za kraviny to stálo za to.
Přišli jsme už do tělocvični převlečení v dresech.
,, lidi za 15 minut by měl přijít tým Kaijo, takže máte ještě čas se rozcvičit! "
Každý jsme se pořádně protáhli hodili jsme pár košů, když v tom přišli a ve předu šel jejich kapitán a vedle něho Kise...
,, Zdar Kurokocchi! zdar Kagamicchi! Těšíte se na náš zápas? " volal přes celou tělocvičnu
,, sklapni Kise!" začal po něm řvát jejich kapitán
,, ale Kasamatsu- senpai! "
,, žádné ale!" to tedy byla podívaná
,, jestli potřebujete, můžete se ještě rozcvičit " řekla jim naše trenérka a dala jim prostor se rozcvičit.
Za chvíli začal zápas, zmocnili jsme se míče a dali jsme první koš zápasu. Více méně jsme se střídali v chlazení na koš. Každý ukázal to co umí. Kise běžel dát koš, ale já jsem skočil a překazil mu to. Když však dopadl na nohy, tak se mu podlomili a spadl na zem.
,, jsi v pořádku Kise? " zeptal jsem se
,, jo..." řekl a snažil se postavit, ale jenom sípl bolestí. Přiběhl za ním kapitán, pomohl mu postavit a řekl
,, zase koleno? Asi nebudeš s námi hrát na šampionátu, protože bude trvat než se ti to zahojí "Kuroko:
Přišel jsem ke Kisemu, který se opíral o jejich kapitána
,, doufám, že Kaijo bude na šampionát, ikdyž možná bez Kiseho"
,, určitě Kuroko" řekl jejich Kapitán
,, takže dneska už to balíme " řekl Kapitán a ukončil se zápas, po kterém jsme šli všichni domu. Řekl jsem si, že si odnesu věci a půjdu na chvíli ven....
ČTEŠ
Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|
RomancePříběh,kde Kuroko se zamiluje do Kagamiho. Je smutný z představy, že ho Kagami nikdy nebude chtít. Do toho se mu ozve Ogiwari, který ho prosí o druhou šanci. Jak tenhle příběh dopadne? Najdou si Kuroko a Kagami s sobě cestu?Čtěte a dozvíte se více 🌸