#74

78 8 0
                                    

Kuroko:

Říkal nám vysvětlovala plán na zítřejší zápas. Měli jsme i plán B, kdyby se to zvrtlo. Nakonec jsme měli rozhod a já šel s Kagamim. Po cestě jsme ovšem potkali Haizakiho a Kagami okamžitě začal zuřit.
,,Kuroka se ani nedokneš! Po tom co si udělal minule ani náhodou!"
,, Ještě vědět proč, že?" Říkal Haizaki provokativně.
,,Nehraj tu na mě ty tvoje scény!"
,, Víš nemám tě rád. Po tom všem ani trochu. Děláš machra, že si se dostal do finále a mít tu čest hrát proti Rakuzanu, ale posral si to. Jak vidím, tak je pravda, že vy dva jste spolu. Po Kurokovi jde spoustu lidí. Ogiwari ho chce získat zpět. Aomine k němu táhne. Ale ty si ho budeš chránit, jak vidím."
,, Můžeš mi k sakru říct, jak víš že jsem spolu? Navíc Kuroka si nenechám vzít! Je to můj stín! A nechtěj, abych se nasral, protože říkáš kraviny!"
,, Tajné zdroje a ty se neříkají, víš?. Můžu vám říct jedno. Boj teprve začne" řekl a odešel se smíchem na tváři.
,, Pojď Kuroko, radši se budeme od něho držet dál, protože je to Magor"
,,Jakto, že Aomine po mě jede? " Ptal jsem se zmateně
,, Víš jednou jsem ho potkal a on se ptal, proč jsme si dali pusu, protože nás asi viděl a řekl mi, že tě chce. Prý se mu na tobě líbí tvoje nevinnost. Ovšem, že Ogiwari tě chce zpátky se nedivím. Ale věř tomu, že tě nikomu nedám" řekl a já se zastavil. Podíval jsem se mu hluboko do očí a řekl
,, Kagami-kun, já miluji jenom tebe a proto jsem si tě taky vybral. Věř, že za Ogiwarim bych se nevrátil a k Aominemu mě to netáhne, ikdyž ho beru jako kamaráda"

Kagami:

Potkali jsme Haizakiho a řekl bych, že nejsem dvakrát nadšený, že jsem ho potkal. Za ty slova jsem mu nejradši chtěl jednu vrazit. Když Kuroko řekl, že by mě za nikoho nevyměnil, tak jsem ho musel obejmout a dát mu pusu.
,,Ani nevíš,jak já tebe miluji. Nikdy bych tě nikomu nedal. " Nechtěl jsem ho ani pomalu pustit z našeho objetí.
,, Kagami-kun, musíme jít." Řekl a nakonec jsme šli. Rozloučili jsme se a šli každý svojí cestou domů. Museli jsme si pořádně odpočinout na zítřejší zápas se Shutoku.

Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat