#38

107 14 0
                                    

Kuroko:

Za půl hodiny jsem tam měl být a tak jsem tam už šel. Možná tam budu dřív,ale to mi vadit nebude. Když jsem tam dorazil,sedl jsem si na lavičku co tam je. Díval jsem se do země jen jsem si přemítal jeho úsměv,který mě tak vždycky zahřál u srdce. Bylo mi bezvadně.
,,Ahoj Kuroko " uslyšel jsem jeho hlas a rychle zvednul hlavu
,,ahoj Kagami-kun " řekl jsem a usmál se na něj
,,hele vadilo by ti,kdybychom zašli na jídlo,protože doma jsem ho ,tak trochu prošvihl "
,,v pohodě,můžeme jít " řekl jsem a věděl jsem se, že  on jídlo miluje,takže když má hlad,tak sní všechno
,,co jsi včera dělal?" Zeptal se mě
,,na návštěvu mi přišla Alex a byli jsme na zahradě s Nigou a ty? Jak jsi prožíval včerejší den?"
,,přišel za mnou Himuro jestli bych si s ním nezahrál,ovšem z 1 on 1 se stalo 2 on 2, protože se přidali Takao s Midorimou "
,,a užili jste si zápas?"
,,nebyl špatný "
Když jsme došli do fastfoodu,vzal si jako vždycky několik hambačů. Já jsem si vzal jen můj oblíbený Milkshake.
Jen,tak jsme tam seděli a já na chvíli hleděl z okna. Najednou venku prošel pár. Drželi se za ruce a smáli. Byli šťastný. Potom jsem se podíval na Kagamiho a hned jsem sklonil hlavu
,,co zase je Kuroko? Zase se chováš divně a hlavně neříkej,že ti nic není "
,,bohužel mi opravdu nic není "
,,jestli tě něco trápí,tam to vyklop Kuroko "
,,upřímně, ty mi taky připadáš divný Kagami-kun. Jsi prostě takový jinačí"
,,a už jsme u toho zase, to budeme řešit,že se chováme divně a přitom říkáme,že jsme úplně v pořádku?" Řekl a nastala chvíle ticha. Cítil jsem se blbě.
,,tak změníme téma ne? Třeba,jak se těšíš na šampionát?"
,,těším,ale bez Kise-kuna to nebude ono"
,,jako máš pravdu ,ale já se nejvíce těším na Aomine. To bude perfektní zápas. Konečně si zahraju na plno "
,,a na Himura se netěšíš? Vždyť vy dva jste Bráchové a rivalové "
,,na nás zápas se taky  těším, protože si pamatuji,jak se Himuro nechal unést a vlepil Murasakibarovi a potom mu ukápla slza. To je tedy zážitek "
  ,,teď jsi mi připomněl,jak před   tímhle  zápasem mě učil Aomine-kun střílet na koš "
,,ale díky tomu si částečně stratil svojí nepřítomnost "
,,ale kdyby jsem se to nenaučil,tak bych se nemohli posunout dál "
,,prostě to má výhody i nevýhody "
,,pravda"

Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat