Kagami:
Byl jsem unavený z tréninku,šel jsem rovnou domů a po cestě pro jídlo...Když jsem přišel domů uviděl jsem matku...
,,ahoj....."
,,No ahoj....zase žereš ty tvoje jídla? Víš co řešit to nebudu....jaký byl aspoň trénink?"
,,jako vždycky" řekl jsem podrážděním tónem,protože jsem byl fakt unavený.
Šel jsem do svého pokoje,kde jsem dojedl jídlo a lehl.....najednou zazvonil mobil a já uviděl,že volá Aomine...
,,co chceš Aomine"
,,hele Kagami přijď na hřiště,potřebuji s tebou mluvit"
,,to mi nemůžeš říct po telefonu?"
,,prostě přijď"
Za 20 minut jsem dorazil na hřiště,kde pod košem byl Aomine ...
,,co si chtěl"
,,Nevíš co se děje s Tetsu?"
,,proč tě to zajímá?"
,,protože už podruhé jsem ho potkal....díval se do země,nevnímal svět okolo sebe a narazil do mě"
,,a co s tím? Tobě vadí,že do tebe narazil?"
,,ne,myslím,že se s ním něco děje,protože takhle jsem ho už dlouho neviděl"
,,chceš mi říct,že takhle se chová,když ho něco trápí?"
,,pravděpodobně jo....."
,,jako jo...Kuroko byl vždy takový tichý,ale že by se takhle choval a nevnímal svět okolo sebe? To se mi u něj nezdá"
,,mě taky ne...." odvětil Aomine
,,chceš ještě něco krom toho?" Řekl jsem a už jsem chtěl jít domů
,,Nechceš si se mnou ještě hodit pár košů"
,,kdo dřív hodí 10 košů vyhrává"
,,jo...."
Hráli jsme proti sobě tak jako vždycky... nakonec mě Aomine porazil o bod...
,,dobrá hra...o jeden bod jsi prohrál, kdyby si byl v zóně, tak bys mě porazil"
,,to se ti řekne, když jsi hovno dělal.... já jsem měl tvrdý trénink"
,,no jo....Riko je prostě tvrdá na vás"
,,to je...ty její tréninkové režimy...ty stojí za to..."
Po tomto rozhovuru jsme šli každý svou cestou....já jsem šel domů a byl jsem ještě více unavený než předtím....musel jsem přemýšlet nad Kurokem...to jeho divné chování....Kuroko:
Večer jsem se šel projít na čerství vzduch... potřeboval jsem to....vyčistit si hlavu...
Bylo to těžké si hlavu vyčistit, protože pořád jsem myslel na Kagamiho.... asi ho mám prostě rád.....ale on mě ne... po těchto myšlenkách jsem si musel utřít slzu u oka...
Zase jsem do někoho vrazil....dneska je to podruhé....
,,omlouvám se....Kagami-kun?"
,,Kuroko?.....co děláš tak pozdě venku?! Neměl bys být doma?
,,chtěl jsem se jen projít venku na čerstvém vzduchu a ty jsi proč tak pozdě venku?"Řekl
,,byl jsem si ještě párkrát zacházet na koš"
,,ale když si odcházel z tréninku,tak jsi byl docela unavený"
,,stejně by jsem se doma vyvaloval a nic nedělal"
,,a kde máš míč?"
,,byl jsem si zacházet s kamošem "
,,jakým.....znám ho?"
,,možná.....Nechceš si na chvilku sednout do parku?"
,,jo...."
ČTEŠ
Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|
RomancePříběh,kde Kuroko se zamiluje do Kagamiho. Je smutný z představy, že ho Kagami nikdy nebude chtít. Do toho se mu ozve Ogiwari, který ho prosí o druhou šanci. Jak tenhle příběh dopadne? Najdou si Kuroko a Kagami s sobě cestu?Čtěte a dozvíte se více 🌸