#19

132 14 0
                                    

Kuroko:

Když jsem se vypsal na papír,lehl jsem si a hned usnul a to teprve bylo okolo 7 večer. Spal jsem necelé 2 hodiny, když mě vzbudilo zvonění mobilu. Protřel jsem si očí,když v tom jsem na displaji jméno na které jsem nechtěl pomyslet ani na vteřinu, a proto jsem mu to vipípl. Ale aspoň mi to připomnělo ať si zapnu na zítra budík. Potom jsem usnul a spal až do rána.
Ráno jsem se vzbudil a udělal to co dělá má vždycky. Šel jsem se najíst...
,, ohayo... "
,, ohayo broučku, jak jsi se vyspal?"
,, jo... Docela jo"
,, odpoledne po škole bychom mohli zajít do toho doktora"
,, dobře... "

Kagami:

Začal mi zvonit budík a já se zlekl, tak že jsem vyskočil z postele. Asi jsem tvrdě spal.... 
... Řekl jsem si, že po cestě si koupím nějakou snídani a budu si si sedět před školou a jak jsem si řekl, tak jsem to udělal...
... V krámu jsem si koupil nějaké pečivo, ale nakonec jsem i snědl svačinu, takže jsem budu až do konce vyučování o hladu...
... Tak v klidu jsem si tam seděl, když v tom jsem zahlédl Kuroka...
,,oi Kuroko! Tady jsem " zavolal jsem na něj
,,ohayo Kagami-kun"  řekl mi když ke mě přišel
,, tak sedni si ne? Nestuj tady tak"
,, dobře... "
,, tak co ohledně toho pátku?"
,, dneska po škole jdu k doktorovi, který posoudí jestli můžu. A mohl by jsi to vyřídit trenérce prosím? "
,, dobře vyřídím..."
,, vyspal ses dneska? " optat se mě
,, no dneska jsem záhadně měl tvrdí spánek ty?"
,, docela jo... Pojď Škola se už otvírá " řekl a tak jsme vyrazili na místo, kde několik hodin budeme sedět a nudit se... Jo,zbožnuji to tu...
Několik hodin jsme zase seděli v svých lavicích a mě stejně zase zajímal svět, který byl za tím oknem.
Po vyučování mi Kuroko připomněl ať jí to vyřídím. Kývl jsem, že na to nezapomenu. Už jsem se blížil ke šatně, kde šlo skrz dveře slyšet řvaní kluků z týmu.
,, Zdravím, mám vyřídit, že Kuroko tady nebude, protože jde k lékaři " řekl jsem a hned jsem si všiml, že vedle ní stojí Alex
,, tak co Taigo těšíš se na pátek?" řekla radostně a dala mi ruku kolem
,, jak v čem " řekl jsem
,, já vím výšlap byl fakt perfektní nápad, který Riko mohl napadnout, že?"
,, tak určitě, než být pořád v tělocvičně, tak si můžeme vyjít "
,, jasně...."
,, jdi se převlíc a trénink za chvíli začne trénink. Alex se nabídla, že vás dneska bude trénovat. Naposledy trénovala tebe a Himura... Tak šup, šup ať na tebe nečekáme.. "
A tak začal prostý den, který začínal výukou, později tréninkem a nakonec budu doma a více, méně jsem dneska nic nestihl. Ach ty povinnosti, ale trénink nesmím podcenit....

Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat