#21

139 13 0
                                    

Kuroko:

Ráno jsem se vzbudil a to dělal každodenní ranní rutinu, ovšem když jsem vypínal budík na mobilu všiml jsem si zprávy od Ogiwariho,než jsem jí smazal, tak jsem si ji samozřejmě přečetl...
'Zdar Kuroko, můžu se zeptat, proč mi nezvedneš hovor, když ti volám? Potřeboval bych s tebou mluvit. Možná po té době nechceš se mnou mluvit, ale já potřebuji. S pozdravem Ogiwari'
Ach, že by se mi chtěl Ogiwari omluvit?  Možná bych ho měl vyslechnout, ale když si vzpomenu na minulost, tak mě to docela bolí. Je to pro mě těžké si vybrat jestli bych měl s ním mluvit. Ale díky němu hraju basket, což je věc za kterou mu děkuji. 
U snídaně jsem ještě s mamkou probíral pátek a říkala, že Nigou by mohl být před den u sousedky, která má zahrádku a tam by se vyřádil s jejich pejskem Vinniem A večer by po práci po něho zašla,což byl dobrý nápad.
Před školou jsem už potkal Kagamiho, který se zase ládoval. Kagami má prostě rád jídlo a nikdo mu jeho chuť k jídlu nevezme. Řekl jsem si
,, Ohayo Kagami-kun "
,, ohayo Kuroko, potom se musíme domluvit s tou trenérkou domluvit, jasný?"
,, jo, jaký byl včera trénink? " optal jsem se ho
,, včera nás trénovala Alex, takže to byla pohoda, ale pořád to byl ten tvrdý trénink jako vždycky, protože byl ten samý režim, který nás nastavila trenérka, ale když nás trénovala Alex, tak to bylo takové... Více uvolněné"
,, tak tebe v minulosti Alex trénovala, že? "
,, jo, trénovala... Ona je dobrá trenérka, ale naše není špatná, prostě máme jen tvrdé režimy"
,, pravda... "
Ve škole jsme zas strávili nějaký ten čas ve lavicích posloucháním učitelů. Nejhorší byla čeština hned první hodinu a já ji moc v oblibě nemám. Po obědě jsme šli na trénink a před šatnou už čekala trenérka...
,, zdar vy dva, Kagami ty se jdi převlíc s s tebou Kuroko si musím promluvit "
Řekla a Kagami kývl hlavou na souhlas
,, Ohledně toho pátku... Dneska by jsem ještě zavolala známé, aby šla s námi, protože je zdravotní sestra. Navíc bychom si museli dávat přestávky, ale myslím, že jim to nějak extra vadit nebude"
,, dobře... "
,, půjdeš vzadu, ale s kým?"
,, Kagami-kun mi řekl, že by byl celou dobu se mnou vzadu. "
,, tak to je dobře, ale řeknu ti jednu věc už teď, cokoliv ti bylo jakože, kdyby tě bolela hlava či ti bylo zle, tak okamžitě hlas!"
,, tak to je samozřejmost "
,, a trenérko, můžu se na něco zeptat?"
,, ptej se Kuroko! Odpovím ti na vše "
,, jakto, že jste vzala tak moc s klidem to, že jsem jiné orientace? Kdokoli jiný by mi začal nadávat či by se mi vysmál. Proč ne vy?"
,, protože tvoje orientace nemění nic na tom jaký jsi. Jsi bezvadný klučina a důležitý člen týmu bez kterého bychom se neobejdeme. Ikdyž každý je tady ve Seirin důležitý. I ten co sedí na lavičce a povzbuzuje nás při zápasu. Oni totiž budou vstát při nás i v těch nejtěžších chvílích. A ještě ti řeknu jedno malé tajemství, ale slib mi, že ho nikomu neřekneš, že? "
,, slibuji, že neřeknu ani slovo " řekl jsem. Přitáhla si mě blíž a šeptem mi řekla do ucha
,, chodím s Alex, ale nikomu to neříkej. Hlavně ne Teppeiovi a Kagamimu! "
,, ale vždyť jste byla s Teppeiem, tak proč najednou ta změna?"
,, no... Asi jsem na obojí, protože se mi líbí kluci i holky... " řekla nervózně a dosti stydlivě... Takhle jsem ji ještě neviděl. Potom se zase srovnala a šla popohnat kluky ať si pohnou...
Všichni byli seřazeni v tělocvičně a ona ke všem začala mluvit...
,, dneska budeme normální trénink a zítra si všichni povinně odpočinete,protože v pátek vyrážíme na ten vyšlap. V pátek po obědě všichni nástup před tělocvičnou s taškou s těma nejdůležitějšíma věcma, jasný? "
,, jasný!" odpověděli všichni naráz
,, takže pojďte trénovat! Čtyři kolečka na rozběhání! A šupem! " To její rozkazování mě na ní opravdu udivuje,  abych řekl pravdu. Divím se, že si ještě vevyřvala hlasivky...  mě by dávno už bolelo v krku...

Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat