Kagami :
Dneska mě trenérka tedy perfektně vylekala, tak že jsem spadl z postele a dobře jsem se praštil do hlavy. Jen doufám, že tam nebudu mít bouli...
Po snídani jsme museli jít během a to ještě nás čeká cesta dolů... Těším se až přijdu domů a budu si hovit.... Ach ten domov... Celou dobu co jsem běžel, jsem musel přemýšlet, jedna pusa nic nemění! Pořád jsem si opakoval....
Když jsme přiběhli , tak jsme se všichni svalili a nechtěli jsme se ani hnout.
,, přibližně za hodinu a půl vyrážíme zpátky, tak mějte přichystané tašky " řekla trenérka, kéž už bych byl doma
,, užili jste si to aspoň trochu?" ptala se ta otravná ženská, tým kýval jakože jo, ale beztak si říkali ať už to skončí....
Čas k odchodu uběhl poměrně rychle, a tak jsme si vzali tašky a šli jsme zpátky. Byl jsem opět s Kurokem vzadu. Šli jsme vedle sebe mlčky, protože jsme asi byli pořád mimo z toho včerejška.
,, Čumte veverky se prohání po stromech! " křikl Teppei
,, sklapni chytrolín" řekl Hyuga a dal mu pohlavek a já se nebránil a musel jsem se začít smát
,, čemu se směješ Bakagami! "řekl Hyuga a Kuroko se na mě začal nechápavě dívat
,, totiž kapitáne, vám a Teppeiovi by to slušelo" a začal jsem se smát dal
,, pojď jsem BAKAGAMI !! " řekl a začal mě honit, ovšem já mu nezdrhl a dostal jsem výprask. Tým se zase bavil na můj účet, takže po zbytek cesty jsem uraženého....
Došli jsme dolů a na křižovatku, kde jsme se rozdělili a každý šel směr domů...zítra máme volno, takže žádná škola, žádný trénink, jen já, můj dům a pohoda "Kuroko:
Došel jsem domů a máma mě uvítali s otevřenou náručí a začala se hned vyptávat, jak bylo...
,, tak co broučku, jaké to bylo? Nebylo ti nějak blbě nebo tak něco?"
,, docela jsem si to užil a byl jsem v pohodě " řekl jsem a najednou ke mě přiběhl Nigou.
,, no ahoj, jak ses měl Nigou? Včera jsem tu celý den nebyl co?" řekl jsem když jsem ho měl v náručí a ozlízával mi celý obličej
,, jo, už jsem doma Nigou "
,, špinavé věci dej do pračky, vyperu je"
,, dobře "
Když jsem dával prádlo do pračky, vzpomněl jsem si, že na tom mám ještě zaschlé sperma, které jsem měl ještě z té noci, kdy jsem měl o něm sen a tak trochu jsem se udělal.... Cítil jsem se trapně....
Než jsem si, šel lehnout, jsem si ještě trochu vypsal, aby se mi lépe spalo... To těhle událostech co se poslední dobou dějou, tak věřím, že u to bude lepší. Podle mě bych se měl více zajímat o šampionát, který se blíží....
ČTEŠ
Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|
RomantiekPříběh,kde Kuroko se zamiluje do Kagamiho. Je smutný z představy, že ho Kagami nikdy nebude chtít. Do toho se mu ozve Ogiwari, který ho prosí o druhou šanci. Jak tenhle příběh dopadne? Najdou si Kuroko a Kagami s sobě cestu?Čtěte a dozvíte se více 🌸