#70

74 7 0
                                    

Kuroko:

Po cestě z zápasu jsem si domů odnesl věci a vzal si tašku s jinými, protože víkend zase strávím u Kagami. Máma se zase různě chychotala a podobně, ale mě to nějak nevadilo. Vyptávala se na zápas a byla nadšená, že jsme postoupili dále. Když jsme byli u něho, tak jsme si dali něco k večeři, protože jsme měli velký hlad a to hlavně Kagami. Strašně obdivuji tu jeho chuť k jídlu. On snad sní všechno, pomyslel jsem si. Ale je to prostě Kagami a kdyby neměl, tak rád jídlo, tak by to nebyl on. Nakonec jsme skončili na posteli, kde jsme spokojeně v objetí leželi, ovšem pořád mi v hlavě leželo, jestli to Ogiwari mylsel vážně. Jestli vůbec necítí smutek z pohry.
,, Kuroko, nad čím zase přemýšlíš?"
,, Pořád mi vrtá hlavou jestli je opravdu Ogiwari v pořádku"
,, Určitě je, protože to co se stalo kdysi se nemusí opakovat a určitě to teď vidí jinak, ještě k tomu, jak si vyprávěl, že by tě chtěl zpátky"
,, Ovšem on neví, že já mám tebe..." Špitl jsem
,,hele, nechci ti nějak rozkazovat, ale radši bych mu to neříkal, protože nevíš, co by to s ním udělalo"
,,To máš pravdu. Rádši mu to neřeknu, protože určitě by mu to ublížilo"
,, Dobře a teď se už půjde spát ty můj stíne" řekl Kagami, zhasnul světlo a dal mi pusu na čelo.
,,Dobrou noc Kagami-kun" popřál jsem a zavřel oči
,, Tobě taky stíne a hlavně se mi v té tmě nestrať" řekl a uchechtl se. Potom jsme už tvrdě spali

Kagami:

Večer jsme rychle ušli a když jsme se ráno vzbudili, bylo nám lépe a nebyli jsme už tolik unavení. Udělal jsem snídani a s Kurokem jsme si řekli, že bychom dneska mohli zajít zase do bistra, jak minule. Skvělé jsme se tam pobavili, protože jsme se zakecali s vedoucím. Zase měl ty svoje blbé narážky, které ovšem stojí za to. Takže jsme si zpříjemnili den. Dobře jsme si odpočinuli a dokonce mě i Kuroko překecal ať zahrajem karty a dařilo se mi líp, jak minule. Dokonce jsem i párkrát nad ním vyhrál.

Riko:

V úterý nás čeká zápas s Shutoku. Bude to těžký, jen z důvodu toho, že Midorima nikdy nemine svojí trojku. Ale s Kagamiho skoky do jde zvládnou. Minule dokonce zašel za svou hranici, takže si jí určitě posunul. Když tak nad tím přemýšlím, co kdyby se dostal do zóny? Ale nevím, jak by to tedy dopadlo......

Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat