#25

121 16 0
                                    

Kagami :

Jen tak jsme šli, celý tým si povídal a smál se, zatímco já a Kuroko jsme vedle sebe šli mlčky. Po asi 20 minutách jsme došli k cestičce  která vedla už do kopce.
,, Kuroko, teď už půjdeme do kopce, takže budou přestávky a kdykoliv by ti bylo blbě, tak řekni, jasný? 
,, dobře... " řekl jen
Chvíli jsme pochodovali a já se musel na něj sem tam mrknout. Vypadal takový křehký teď...
,, Kuroko můžu se tě na něco zeptat?"
,, měl jsi někdy holku? Nebo tak něco?"
,, no.... Holku jsem ještě neměl "
,, a žádná se ti nelíbila?"
,, ani ne...tak já přeci trpím nedostatečnou pozornosti a tak holky nevěděli, že vůbec existuji"
,, vlastně jo no... Ta tvoje nedostatečná pozornost, ale v týmu jsi užitečný jen díky tomuhle "
,, měl jsi někdy přítelkyni Kagami-kun?"  zeptal se mě
,, před 4 lety, když mi bylo 12,měl jsem jednu modrookou holku, ale to byla, taková ta dětská láska. Držení za ručičky, poslouchání zamilovaných songů a když jsme si dávali pusu, tak jsme vypadali jako kapři. Neříkám, že toho lituji, ale když si na to vzpomenu, mám chuť se smát "
,, a jak dlouho jste byli?"
,, cca dva týdny,ale zabouchla se do jiného a dala konec. Prostě ode mě zdrhla "
,, aha... "
,, a vzpomínám si, že když jsem odjížděl do Japonska a za 30 hodiny mi mělo letět letadlo, tak ona za mnou doběhla s tím, jestli s ní nechci zase chodit "
,, a ty jsi odmítl, že?"
,, samozřejmě, že jo. "
Řekl jsem, dal jsem si ruce do kapes a šli jsme dal. Za chvíli k nám došla ta ženská a začala mluvit na Kuroka
,, Tak co Kuroko, je ti fajn?"
,, zatím jo, děkuji za to,že jdete s námi"
,, není za co, navíc dneska má směnu kolegyně, takže čas mám, protože jdu zítra na noční směnu. "
,, celý minulý týden jsem byl v nemocnici jakto,že jsem vás nepotkal?"
,, byla jsem totiž na jiném oddělení "
Tak ženská mě částečně štvala, ale musel jsem to nějak přežít. prostě mi přišla taková otravná, ale je tu zapotřebí kvůli Kuroka. Po asi dalších 20 minutách jsme si kvůli Kuroka dali přestávku, chvíli poseděl na kameni, napil se a šlo se dal.
,, Kuroko, jaké to bylo v Teiko ? Někteří říkají, že jste časem byli namyšlení"
,, já jsem nikdy nebyl namyšlený, že začátku jsme byli suprová parta, později místo Nijimuri-senpaie se stal kapitán Akashi. Jejich síly začali růst a Akashi se bál, že je nezvládne, a tak nás rozpustil a každý šel do jiného týmů "
,, hele řeknu ti to na rovinu, Kise mi řekl jak to bylo s Akashim, protože on má rozdvojenou osobnost, že?"
,, jo má... A řekl ti, že se Akashi se hádal s Murasakibarou a tehdy to začalo?. "
,, jo, ti dva proti sobě hráli zápas a tehdy to začala jako Alarm."
,,ale je dobře, že to víš, nezlobím se na něj, že ti to řekl"

Kuroko:

Já a Kagami jsme si po cestě povídali a ptal se mě jestli jsem měl holku. Řekl jsme mu, že jsem holku neměl, ale neví, že jsem měl Kluka. On se mě neptal jestli jsem měl kluka nebo ne, takže jsem mu odpověděl na otázku s ani nevím jestli bych mu to řekl. V pravidelných intervalech jsme si dávali přestávky a nějak blbě mi nebylo. Bylo fajn, být s týmem a po boku s Kagamim. Bylo to super být mu, tak blízko. Po asi 4 a půl hodině i s přestávkami jsme byli nahoře. Konečně nahoře. Byl to skvělý pocit,když vím, že nedávno jsem ležel na nemocničním lůžku. Byl jsem hodně spocený a tak jsem si dal věci do pokoje, kde budu ubytování s Kagamim. Holky mají svůj pokoj, ostatní se nějak dali do těch dalších 3 pokojových a na mě s Kagamim vyšel jedem 3 pokojový, takže jedno lůžko bylo navíc. Všichni postupně šli do sprchy a já jsem šel mezi posledníma. Chvíli jsem nechal mi stékat horkou vodu po zádech a bylo to strašně příjemný... Nakonec jsme se ještě všichni sešli ve společenské místnosti.

Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat