#16

135 13 0
                                    

Kagami :

Celý den jsme zase museli sedět v lavicích. Ale konečně za mnou byl Kuroko a věděl jsem, že tam je. Ani jsem nevěděl jak moc ho to může zasáhnout, když odjedu do Ameriky. Ale mě se tam nechce, protože tu mám tým.... A ten bych jen tak neviměnil
Škola utekla docela rychle než jsem si myslel. Šli jsme na trénink. Já kdybych jen tak seděl a civěl, jak tým trénuje, tak bych se unudil k smrti. Trenérka zase něco rozebírala s Kurokem a mě by zajímalo co. Pochybuji, že to jak byl v nemocnici, protože jasně řekl, že ty dva týdny určitě trénovat nebude. Teď nad tím přemýšlet nebudu radši se soustředím na trénink...

Kuroko :

Trenérka si mě zase zavolala, aby se mnou něco řešila...
,,Kuroko jestli nechceš nemusíš mi odpovídat, ale měl by  jsi s tím něco udělat "
,, a na co se chcete zeptat trenérko?"
,, tobě se líbí Kagami-kun, že? Pořád po něm pokukuješ a máš snad jím plnou hlavu.... "
,, tohle už trvá delší dobu a nevím jak dál.... Co když mu to řeknu a on kvůli mě odejde, protože nebude chtít za svůj stín někoho, kdo němu cítí víc než má..."
,, myslím si, že tohle by neudělal... Je to na tobě, ale moc se tím netrap, jasný? A neboj nikomu to neřeknu "
,,děkuji... Jen asi musím najít ten správný okamžik, že?"
,, a si na kluky jak dlouho? "
,, pamatuji si, že poprvé jsem to zjistil u Ogiwariho... Prostě jsem cítil to samé jak teď. Byli jsme spolu více jak rok, Ale skončilo to potom, co Teiko porazilo jejich tým. Já přiběhl s dírou v hlavě a skóre bylo 11:111... Tehdy to skončilo.... Trvalo mi dlouho než jsem se zotavil. Díra v hlavě se uzdravila rychle, ale psychicky to trvalo déle "

,, a od té doby jsi ho neviděl co?"
,, ne....Ani jsme si už nevolali jako vždycky,protože každý jsme z odjinud"
,, jak vidím kluci už jsou hotový, tak pojď... Musíme začít"

Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat