#43

108 14 0
                                    

Kuroko :

Kagami mě byl doprovodit až domů, protože nechtěl, aby mě Haizaki znovu praštil,ale zajímalo by mě co mu vlétlo do hlavy, že mě jen tak praštil. Když jsem přišel dovnitř,máma se na mě usmívala jako sluníčko a říkala, jak nám to sluší a podobné bláboly. Na jednu stranu mě to zahřálo. Hned jsem si šel lehnout, protože jsem byl dost unavený a chtělo se mi dost spát. Usnul jsem hodně brzo.

Pohled Alex a Riko:

,,já si myslím,že se k sobě ti dva hodí " řekla Alex s úsměvem
,,máš pravdu. Teď to snad půjde k lepšímu a snad dají do tréninku maximum"
,,váš sen je stát se nejlepšími a vyhrát co?"
,,byl to od začátku náš sen se stát number one. Ty začátky,kdy jsme ještě neměli Kuroka a Kagamiho byli super, ale když přišli, vše se změnilo. Myslím si, že máme silný tým. Když jsme hráli proti Rakuzanu,prohráli jsme o jeden bod. Všichni jsme byli zničení, protože jsme byli takový kousek od trofeje. Ale většina z Generace Zázraků nás bere jako rovnocenné soupeře a neberou nás jako šašky,což je dobře "
,,vy jste nikdy nebyli šašci Riko" řekla a políbila Riko na čelo
,, snad těm dvou to vydrží "
,,snad jo,ale víš čeho se nejvíc bojím?"
,,čeho Alex?"
,,že Kagami bude muset odjet do Ameriky za rodiči a těžko jím vysvětlí, že má tady partnera a ještě k tomu kluka "
,,já jen doufám,že tady pro Kuroka zůstane, protože Kuroko toho už dost stratil a kdyby se mu stalo tohle, tak nevím co by se s ním stalo "
,, nepřemýšlel takhle blbě, Kuroko by si život nikdy nevzal!"
,,stejně jim to neskutečně sluší. Kagami je takový ten,co hraní toho slabšího. Nedá na Kuroka dopustit,aby mu někdo ublížil. A kuroko je takový ten usměvavý,ale přesto odhodlaný. Neberte to nějak blbě či co,ale kdyby měli mimčo,tak by jím to slušelo "
,,vždyť Kagami by děcko nikdy nechtěl, protože ho znám a vím,jaký má vztah k dětem,ale jednou z něho bude dobrej táta "
,,a z Kuroka dobrá máma " řekla Riko a začala se společně s Alex smát
,,Kuroko by byl úžasná máma. Jen ta představa,že vaří a dělá domácí práce jako ženská stojí za to" řekla Alex se zbytkem smíchu, který měla
,, až na to, že Kagami toho sní hodně "
,,ale nepřibere vůbec nic" dodala Alex a přitulila se k Riko

Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat